News Flash:

Dieta de toamna

10 Decembrie 2010
1901 Vizualizari | 0 Comentarii
Dieta de toamna
Toamna aduce, o data cu racirea vremii, si alimente mai dense si bogate, care au nevoie de mai multa caldura pentru preparare.

Astfel, toamna sunt mai multe mancaruri gatite, mai multe grasimi si proteine, mai putine lichide si, cel mai adesea, mai multe kilograme in plus.

Ziua 1
Fructe: Mere Mic-dejun: Cereale cu iaurt, stafide si sirop de artar Pranz: File de peste, morcovi fierti si rodii stropite cu ulei de masline, suc de lamaie si sare de mare Gustare: Granola Cina: Lasagna, salata de cruditati Gustare: Un mar copt

Ziua 2
Fructe: Struguri Mic-dejun: Pilaf cu prunde si compot de caise Gustare: Seminte de dovleac Pranz: Cartof copt, morcovi gratinati si salata de varza alba si rosie cu otet, seminte prajite de floarea soarelui si un ou fiert Gustare: Prune Cina: Orez brun cu fasole rosie, broccoli gatit la aburi si conopida cu sos de alune Gustare: Tofu

Ziua 3
Fructe: Gutui Mic-dejun: Cereale cu lapte Gustare: Nuci Pranz: Piept de curcan, salata de spanac Gustare: Afine Cina: Crochete de cereale, fasole neagra si salata de cruditati Gustare: Popcorn

Ziua 4 Fructe: Pere Mic-dejun: Paine toast si unt de arahide Gustare: Alune de padure Pranz: Peste la gratar cu lamaie si mustar, salata de varza rosie Gustare: Para Cina: Paste cu busuioc, salata de cruditati cu lamaie si ulei de masline Gustare: Pere in suc de cirese
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

ziua 1 ziua 2 ziua 3 ziua 4
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1475 (s) | 24 queries | Mysql time :0.014442 (s)