News Flash:

Dieta de primavara pentru copii

6 Martie 2013
1348 Vizualizari | 0 Comentarii
capsunile sunt bune pentru copii
Anghinarea este o planta provenita din regiunea mediteraneeana, care se foloseste foarte mult in gastronomia italiana si spaniola. Anghinarea contine antioxidanti (polifenoli, flavone), vitaminele A, B, C, mangan, fosfor, fier, lipide, zaharuri. Anghinarea este si un remediu natural pentru afectiuni hepatice, afectiuni ale circulatiei sangvine, afectiuni renale, diabet. Anghinarea infloreste in perioada martie-mai, fiind recomandata integrarea ei in dieta copiilor.
Sparanghel
Sparanghelul este o alta sursa naturala de sanatate, ce ar trebui inclusa in dieta de primavera a celor mici, perioada lui de crestere fiind martie-iunie. Nutrientii continuti in sparanghel: fibre, vitamine din complexul B (B1, B2, B3, B5, B6, acid folic), vitamina C, calciu, fier, magneziu, fosfor, potasiu, zinc, mangan.
Fasole verde
Fasolea este o planta leguminoasa originara din America, pe care o gasim proaspata din aprilie pana in octombrie. Fasolea este o sursa de proteine, fibre, vitamine si minerale: calciu, fosfor, fier, magneziu, sodiu, potasiu, zinc, ideale pentru cresterea copilului.
Ridichi
Ridichea este o sursa de vitamin si minerale, ideala pentru salatele micutilor. Ridichea este bogata in vitamina C, B1, magneziu, fier si calciu. Ridichea ajuta la eliminarea toxinelor si are un efect benefic asupra ficatului si tractului digestiv.
Castraveti
Castravetele este un bun hidratant si vitaminizant pentru cei mici. Castravetii sunt bogati in vitamine din complexul B (in coaja), vitamina C si minerale: fier, magneziu, fosfor, potasiu, zinc.
Mazare
Mazarea este un aliment foarte benefic pentru copii, daca este consumata proaspata din aprilie pana in iulie sau congelata. Mazarea este o sursa de vitamine B (B1, B2, B3, B6) necesare pentru sanatatea sistemului nervos, vitamina C, vitamina A si minerale: fosfor, potasiu, magneziu, zinc, seleniu.
Spanac
Spanacul este o sursa importanta de vitamine si minerale, in special vitamina A, esentiala pentru vedere si vitamina K, necesara pentru sanatatea oaselor. De asemenea, spanacul contine substante antioxidante cu rol in prevenirea cancerului.
Capsunile
Capsunile sunt bogate in vitamine A, B, C, minerale:calciu, fier, magneziu, fosfor, fibre si antioxidanti care cresc imunitatea copilului. Capsunile au un efect detoxifiant, tonic digestiv, vermifug si antimicrobian. Consumate seara, ajuta micutul sa aiba un somn linistit.
Napii
Napii sunt recomandati celor anemici si copiilor, fiind foarte bogati in saruri minerale. Cel mai indicat este consumul lor in stare cruda, in sucuri si salate.
Ceapa si usturoi verde
Ceapa si usturoiul verde pot fi integrate intr-o salata de legume de primavara care sa ofere celor mici toate vitaminele si mineralele necesare. Ceapa si usturoiul contin substante antioxidante, antiinflamatorii, bactericide si vermifuge, fiind ideale pentru copii, mai ales ca micutii dezvolta frecvent parazitoze intestinale.
Urzici
Urzicile contin un mare numar de vitamine: A, B, C, K si minerale: calciu, magneziu, fier, siliciu. (sursa: kidz.garbo.ro)
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

anghinarea sparanghel fasole verde ridichi castraveti mazare spanac
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1585 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021790 (s)