News Flash:

Dieta de post care te ajuta sa slabesti sanatos

15 Noiembrie 2015
11582 Vizualizari | 0 Comentarii
Aceasta este o dieta de post propusa de nutritionistul Cori Gramescu. Dieta consta in trei mese fixe pe zi si doua gustari. Prima gustare este constituita din fructe de sezon (maximum 300g), iar a doua din nuci, morcovi sau ardei gras. Trebuie sa se consume cel putin doi litri de apa si de ceai neindulcit zilnic. 
Intre mese si gustari se lasa o pauza de doua-trei ore. Ultima masa se ia cu trei ore inainte de ora de culcare, pentru a lasa timp suficient digestiei.

Dieta cu alimente crude 
La micul dejun se va bea o cafea neagra sau un ceai verde, neindulcit. Singurele condimente permise sunt sarea si piperul. Durata dietei este de doua saptamani, timp in care slabesti garantat 5 kilograme.
Ziua 1:
Mic-dejun: salata de patrunjel cu 2 rosii + 1/2 lipie de graham Gustare: o portocala
Pranz: sote de mazare + un snitel de soia (fiert) 
Gustarea 2: un morcov mare, crud
Cina: o salata: rosie, ceapa, salata verde si 50g de ciuperci la cutie
Ziua 2:
Mic-dejun: 50 g cereale de ovaz cu lapte de soia
Gustare: un mar
Pranz: supa crema de legume si salata de vinete (fara maioneza) pe ardei gras
Gustarea 2: 40 g de nuci crude (aprox o mana)
Cina: un dovlecel la gratar cu mujdei de usturoi (o lingura de ulei de masline)
Ziua 3:
Mic-dejun: 2 felii de paine integrala cu salata de vinete (fara maioneza) 
Gustare: 2 kiwi mici
Pranz: ciuperci la gratar + amestec de legume congelate (morcov, broccolli, conopida, etc)
Gustarea 2: un ardei capia
Cina: un bol de supa de rosii (fara orez) 
5 mancaruri procesate pe care un copil nu trebuie sa le consume
Ziua 4:
Mic-dejun: salata de patrunjel cu 2 rosii + 1/2 lipie de graham
Gustare: salata de fructe (mar, portocala, kiwi) maximum 300g
Pranz: ghiveci de legume (morcov, vinete, dovlecel, telina, etc; excludeti cartofii si folositi maximum 2 linguri de ulei de masline la preparare)Gustarea 2: o mana de migdale crude
Cina: salata de cruditati cu lamaie stoarsa (morcov si telina, fara mar)
Ziua 5:
Mic-dejun: doua felii de paine integrala cu fasole batuta + o rosieGustare: 2 mandarine mici
Pranz: un bol de ciorba de legume si 200 g mancare de linte
Gustarea 2: 2 morcovi cruzi
Cina: 200 sote de spanac + gogosar murat
Ziua 6 (se repeta ziua 2)
Mic-dejun: 50 g cereale de ovaz cu lapte de soia
Gustare: un mar
Pranz: supa crema de legume si salata de vinete pe ardei gras
Gustarea 2: 40 g de nuci crude (aprox. o mana)
Cina: un dovlecel la gratar cu mujdei de usturoi (cu o lingura de ulei de masline)
Ziua 7
Mic-dejun: mar cu biscuiti: 2-3 biscuiti de ovaz, ceai de fucte neindulcit si un mar ras
Pranz: mancare de praz cu masline
Gustare: 40 g alune de padure
Cina: 200g piure de urzici cu salata de sfecla rosie si hrean

Vrei sa slabesti? Ai de unde alege. Iata cele mai sanatoase diete
sursa: ele.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

doua gustari ziua 6 ziua 7
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1776 (s) | 23 queries | Mysql time :0.037413 (s)