News Flash:

Dieta de 3 zile pentru un abdomen de invidiat

9 Ianuarie 2013
3283 Vizualizari | 0 Comentarii

Dieta de 3 zile se bazeaza pe consumul unor alimente cu indice glicemic scazut, care iti asigura o senzatie de satietate de la o masa la cealalta, fara sa-ti arunce in aer nivelul de zahar din sange. Exact de astfel de alimente ai nevoie pentru a da jos burtica in timp record. Daca la acest plan alimentar adaugi si portii zilnice de exercitii fizice, plus un consum optim de apa, rezultatele vor fi cu adevarat uimitoare.

Spre deosebire de alimentele cu IG scazut, cele cu IG ridicat stimuleaza eliberarea unor hormoni ai stresului, cum este cortizolulul, si mentin o senzatie permanenta de foame. Cel putin pana de Carciun, incearca sa te feresti de zaharul rafinat, orez, bauturi carbogazoase, cartofi prajiti, bere, chipsuri si popcorn, printre altele. Acum ca am lamurit toate aspectele, iata cum arata dieta de 3 zile pentru un abdomen plat.

Ziua 1

Mic dejun: salata de fructe proaspete cu topping de iaurt simplu
Gustare: humus cu legume crude: morcovi si telina
Pranz: branza proaspata de vaca plus salata din salata verde, condimentata cu ierburi aromatice si dressing de ulei de masline si zeama de lamaie.
Gustare: o mana de nuci sau arahide nesarate
Cina: somon cu garnitura de legume fierte la aburi

Ziua 2

Mic dejun: smoothie cu banane si fructe de padure
Gustare: jumatate de avocado stropit din belsug cu suc de lamaie sau lime
Pranz: ton la conserva si salata de salata verde cu dressing de ulei de masline si suc de lamaie
Gustare: un fruct - mar sau para
Cina: carne de pui fripta cu garnitura de ardei gras proaspat, praz, putin ardei iute, usturoi si germeni de fasole

Ziua 3

Mic dejun: doua oua ochiuri si rosii la gratar
Gustare: un fruct - mar, para, portocala, mandarina, clementina sau grepfruit
Pranz: carne de pui cu salata de rosii, ceapa si ulei de masline
Gustare: o mana de seminte (de dovleac sau floarea soarelui)
Cina: ton fript in tigaie cu legume preparate la aburi

Alimentele din planul alimentar de 3 zile au o valoare a indicelui glicemic cuprinsa in intervalul 0-35 si nu actioneaza agresiv asupra glicemiei, adica nu forteaza pancreasul sa produca o cantitate prea mare de insulina si sa destabilizeze echilibrul zaharului din sange.

Chiar si dupa incheierea acestei diete este bine sa ai o alimentatie bazata in special pe alimente cu indice glicemic scazut. Printre aceste alimente se numara si castravetii, conopida, migdalele, germenii de grau, spanacul, broccoli, dovleceii, ciupercile, ceapa, tofu, maslinele, soia, varza, carnea de vita, fructele de mare, capsunile, zmeura si prunele.

 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

carciun ziua 1 ziua 2 ziua 3
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2020 (s) | 23 queries | Mysql time :0.059172 (s)