News Flash:

Dieta de 17 zile - simpla si sanatoasa

5 Martie 2018
602 Vizualizari | 0 Comentarii

Sa ne infometam nu e bine. Sa slabim prea repede nu e bine. Sa nu facem sport deloc nu e bine. Sa mancam dupa 6 nu e bine. Sa cautam retete de slabit pe internet nu e bine (pentru ca fiecare are alt tip de organism si nu avem de unde sa stim ce ni se potriveste). Sa luam pastile de slabit nu e bine. Auzim de la prietene de tot soiul de diete care lor le-au mers si cand le tinem ramanem dezamagite. Sa incercam si ce apare mai nou? Uite, dieta asta de 17 zile, de exemplu? Functioneaza? E ok pentru organism? Dr. Phil zice ca da… Mary Hartley, director de nutritie la Calorie Count spune ca nu exista nicio dovada stiintifica in favoarea eficacitatii prelucrarii ciclice a caloriilor si al efectului acesteia asupra metabolismului.

Desi intotdeauna parerile sunt impartite, la fel sunt si rezultatele. Haideti sa descoperim impreuna in ce consta dieta de 17 zile. In primul rand, este alcatuita numai din alimente sanatoase, deci este echilibrata si nutritiva. Elementele cheie sunt carnea slaba, legumele, fructele si cerealele integrale. Daca o urmezi “ca la carte” zilnic, o sa ai parte de o nutritie echilibrata. Un alt lucru care iti usureaza dieta este faptul ca nu ai calorii de numarat, alimente speciale de cumparat, schimbari de facut si… nu e deloc complicata! Cea mai grea parte a dietei – restrictiile la dulciuri. Ideea de baza: nutritia in cicluri si decalarea caloriilor; scopul este de a incurca sistemul metabolic.Timp de 17 zile, trebuie sa-ti ajustezi modul de nutritie, schimband intre ele combinatiile de grasimi sanatoase, proteine si carbohidrati. Dieta este impartita in patru cicluri, fiecare dintre acestea prezentand o modalitate de slabire diferita.

In primul ciclu, Ciclul Accelerat, poti manca orice cantitate de carne slaba (pui, peste, curcan), proteine usoare (oua) si legume detoxifiante (sunt listate in carte). La acestea se adauga 2 fructe fibroase (mere de exemplu).
Trebuie de asemenea consumate doua portii de alimente probiotice precum iaurtul, chefirul, laptele batut (jumatate de cana fiecare portie) si o portie de grasime buna (folosita in salate sau pentru gatit). Nu trebuie sa numeri nimic in afara de cele 2 fructe zilnice, cele 2 portii de alimente probiotice si cantitatea de grasime folosita in mancare. Asta e tot!

O zi normala din Ciclul  Accelerat

Mic dejun: doua oua sau patru albusuri de oua pregatite fara ulei sau o portie de iaurt; un fruct; o ceasca de ceai verde
Pranz: orice cantitate de peste, carne de pasare sau oua ori legume detoxifiante si o portie de iaurt sau lapte batut
Cina: orice cantitate de peste sau pui si legume
Gustari: al doilea fruct din ziua respectiva (care trebuie neaparat mancat inainte de ora 14.00) sau al doilea iaurt din ziua respective

Prima etapa te ajuta sa slabesti repede, iar restul de trei sunt pentru a regla organismul.

Ciclul 2 este asemanator cu primul, cu exceptia faptului ca grasimile se reduc la o portie si se adauga doua portii de carbohidrati sanatosi, fapt ce mareste numarul de calorii la 1500 pe zi. Legumele care contin amidon, porumb, dovleac, cartofi dulci, orezul brun sunt doar cateva dintre optiuni. 
In timpul acestei faze se vor alterna zilele in care se vor consuma mese bogate in calorii cu cele cu un continut caloric mai redus. 

Ciclul 3 permite alegerea mai multor combinatii de alimente sanatoase, pentru a-i ajuta pe cei care urmeaza acesta dieta sa isi poata face un obicei din a manca intr-un mod adecvat pe termen cat mai lung. Lista preparatelor alimentare este extinsa si include multe fructe, proteine, grasimi dar si produse care contin amidon. Se consuma alimente asemanatoare cu cele din ciclul 2, cu exceptia faptului ca proteinele sunt limitate la o portie, este permisa o portie de alcool si gustari care sa nu depaseasca 100 calorii. 

Cand o persoana a ajuns la ciclul 4, se prespune ca a atins deja greutatea dorita. Aceasta etapa este cea in care se vor mentine kilogramele dorite, tinandu-se cont de regulile de baza de la ciclurile 1, 2 sau 3 (restrictiile fiind inlocuite cu un meniu lejer in weekend). Pe parcursul unei zile vor exista doua mese principale. Daca vor exista doar mici abateri, kilogramele pot fi mentinute sub control, mai ales ca de la inceputul saptamanii se vor respecta, mult mai strict, obiceiurile alimentare sanatoase.

Slabesti pana la 50 de kilograme cu dieta 3D!

Dieta Andreei Berecleanu, cu ajutorul careia a slabit 8 kilograme

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

diete
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1616 (s) | 34 queries | Mysql time :0.028062 (s)