News Flash:

Dieta cu o singura masa pe zi

25 Iunie 2018
191 Vizualizari | 0 Comentarii

Daca vei tine aceasta dieta 2 zile pe saptamana, nu numai ca vei slabi, dar vei duce si o viata mult mai sanatoasa. Dieta de o singura masa pe zi in loc de trei va reduce substantial caloriile. Ca rezultat, vei slabi si digestia ta se va imbunatatii. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa consumi alimente nutritive in ora de masa si sa te abtii in restul de 23.

Majoritatea celor care tin dieta mananca in timpul pranzului, insa poti manca oricand in functie de programul personal. In anumite cazuri, persoanele ce tin dieta pot sa bea ceai verde (0 calorii) sau cafea (3 calorii) si sa consume mancaruri solide in timpul zilei cum ar fi un ou sau un mar. Cand renunti la mancare 23 de ore pe zi, corpul tau va folosi grasimile stocate pe post de energie si „combustibil”.

Caloriile vor fi reduse prin consumarea alimentelor nutritive cu putine calorii. Acesta dieta va preveni constiparea si va imbunatatii digestia. Cu toate acestea, ora dedicata mesei poate deveni inamicul tau daca nu esti atenta ce mananci. Iata o lista cu alimentele pe care le poti consuma:

• Legume- Morcovi, spanac, salata, broccoli, cartofi natur sau la cuptor, conopida, ardei
• Fructe- mere, banane, portocale, struguri, castravete, prune, piersici, lamai, ananas, mango, capsuni
• Proteine – piept de pui, peste, ciuperci, tofu, ou, fasole
• Lactate – Lapte, iaurt, branza Cheddar, feta, ricotta
• Cereale – orezul brun,negru, quinoa, sorg, malai, grau
• Grasimi si uleiuri- ulei de masline, unt de floarea soarelui, unt de arahide si de migdale, ulei de nuca de cocos
• Alune si seminte- migdale, fistic, seminte de dovleac, floarea soarelui, pepene si alune de padure
• Ierburi si mirodenii-piper, cardamon, menta, rozmarin, ceapa, oregano, turmeric, usturoi, busuioc
• Lichide – apa (foarte foarte multa apa), limonada facuta in casa, fructe presate, apa de nuca de cocos

Dupa cum poti vedea, ai foarte multe optiuni din care poti alege. Trebui insa sa fii foarte atenta la elementele pe care nu ai voi sa le consumi. Iata o lista cu cea ar trebui sa eviti:

• Fructe – mangoul, ananasul, strugurii trebuie consumati in cantitati foarte mici
• Proteine – carnuri grase de porc, vita sau bacon
• Lactate – laptele si iaurtul fara grasimi, iaurtul cu fructe si arome, smantana
• Cereale- Orezul alb. Daca nu poti trai fara acest aliment, asigura-te ca il consumi alaturi de cinci tipuri de legume pentru a balansa raportul caloric.
• Mancaruri procesate –  salam, carnati, cartofi prajiti, dulceturi, jeleuri
• Uleiuri si grasimi – ulei vegetal, unt, margarina, maioneza
• Alune – caju
• Lichide – bauturi carbogazoase, energizante, suc de fructe.

Ce ar trebui sa incluzi in ora ta de masa:

• Cel putin cinci tipuri de legume
• Trei tipuri de fructe
• Surse variate de proteine fie carne sau legume
• Daca esti vegetarian, ia proteinele din nuci, seminte, fasole sau ciuperci
• Jumatate de bol de branza dulce pentru a ajuta digestia
• Cateva nuci fara sare
• O tableta de ciocolata neagra 80%
• Ca desert, poti consuma fructe sau un iaurt.
• In timpul postului terbuie sa te hidratezi
• Tot atunci poti consuma 3-4 cesti de ceai verde
• Daca faci exercitii fizice, asigura-te ca mananci un ou inainte si ca bei apa de cocos dupa sport.

La inceput, nu vei avea energia necesara sa faci si exercitii sportive. Daca doresti poti faci exercitii de streching sau yoga. Pe parcurs poti incepe sa te duci la sala si sa lucrezi cu aparatele. Cel mai indicat este sa te consulti cu antrenorul tau. El va stii ce este bine pentru tine din punct de vedere nutritional, fizic si medical.

Beneficiile unei astfel de diete: 

Pierderea in greutate. Imbunatateste digestia si odihna si prin urmare te va ajuta in procesul de slabire

Previne diabetul de tip 2. Obezitatea si un stil de viata nesanatos su cauzele principale ale acestui tip de diabet. Cei care au tinut acest regim, au pierdut in greutate, au redus caloriile, si au diminuat glucoza.

Protejeaza inima. Aceasta dieta reduce grasimile din zona viscerala si reduce colesterol. In timp, sanatatea inimii va fi imbunatatita.

Nu vei pune kilogramele la loc. Asta este deosebirea dintre aceasta dieta si restul regimurilor. De sigur ca fiecare regim are avantajele si dezavantajele lui.

Iti da energie. Datorita lipsei depozitelor, vei fi plina de energie si corpul tau va functiona mult mai bine. Celulele vor fi active si nu te vei simti obosita. Nu te vei simti lihnita sau restrictionata. Te vei simti sanatoasa si nu vei duce lipsa fast food-ului.

Riscurile dietei de o singura masa pe zi: daca este primul tau regim nu va fi usor. La inceput te vei simti foarte obosit, este posibil sa te simti slabita, poti simti ameteli, u vei putea sa te concentrezi, metabolismul in timpul menopauzei este posibil sa fie incetinit.

Cum organismele noastre raspund diferit la regimuri, trebuie sa vorbesti cu un medic sau un dietetician inainte sa te apuci de un astfel de regim. Dieta cu o singura masa pe zi este una dintre cele mai eficiente regimuri care previne recastigarea kilogramelor. Te va face sa te simti foarte bine in corpul tau. Vei fi pozitiva si plina de energie. sursa: elle.ro


dieta slabire
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1513 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014184 (s)