News Flash:

Dieta cu 1.000 de calorii

10 Decembrie 2010
1955 Vizualizari | 0 Comentarii
Dieta cu 1 000 de calorii
Structura, avantaje si incoveniente
- Dimineata: o chifla cu o felie de sunca sau piept de pui.
- Ora 11:00: un mar.
- Pranz: salata de legume fierte in aburi (fasole verde , conopida etc.) + un gratar din piept de pasare sau peste alb.
- Ora 16:00: un fruct . - Seara: o ceasca de supa de legume sau mamaliga cu branza de vaci degresata si iaurt. Dieta se tine timp de o saptamana.

Dieta celor 1.500 de calorii

Face parte din categoria dietelor hipocalorice. Acestea se bazeaza pe limitarea caloriilor consumate. Sunt regimurile "traditionale" urmate pentru a scadea in greutate, fiind si cele mai sanatoase. Este precursoarea tuturor dietelor, gandita pentru a arde rezervele de grasime si a regla aportul zilnic de calorii in functie de consumul de energie . Un adult are nevoie de 2.500 pana la 3.000 de calorii pe zi. Sub aceasta valoare, greutatea organismului scade.

• Cele cinci elemente de baza: spanac, paine, mere , peste, lapte .
• Durata: De la o luna la patru luni.
• Kilograme pierdute: in prima luna - cinci. Apoi, kilogramele se pierd mai lent.
• ( Contra ) Indicatii: Recomandata oricarei persoane sanatoase.

Structura
Micul dejun: un pahar cu lapte degresat sau semidegresat, o felie de paine prajita, cu unt sau margarina sau un pahar cu lapte degresat, doua-trei linguri de cereale Pranz: 250 de grame de zarzavaturi fierte (sau crude), sub forma de salata dreasa cu o lingura de ulei , carne - peste sau pui (pana la 100 de grame) - fiarta sau fripta, o felie de paine integrala Gustarea de dupa-amiaza: un ceai fara zahar , o felie de branza proaspata sau un iaurt Cina: omleta dintr-un ou, 150 g de sunca sau peste, salata verde Intre mese se poate consuma cate un fruct (un mar).

Avantaje
Este una dintre dietele care contin toate elementele nutritive necesare, precum si suficiente fibre vegetale pentru o digestie normala. Se poate prelungi pe mai multe luni, fara ca organismul sa sufere, dar, intotdeauna, numai sub control medical. Garanteaza mentinerea greutatii, chiar daca se continua cu alimentatie normala (dar echilibrata!).

Inconveniente
Incepand din cea de-a doua luna, pierderea in greutate se face mai lent, deoarece organismul isi adapteaza putin cate putin consumul energetic la caloriile primite in fiecare zi.

structura avantaje inconveniente
Distribuie:  

Realitatea.net

Playtech.ro

Din aceeasi categorie

1655 viz    0 com
1652 viz    0 com
2386 viz    0 com

Mica publicitate

© 2017 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1053 (s) | 35 queries | Mysql time :0.018147 (s)