News Flash:

Dieta care te schimba complet in 90 de zile. Slabesti eficient si nu prezinta riscuri pentru sanatate

4 Februarie 2013
4760 Vizualizari | 0 Comentarii

Dieta Rina consta in eficacitatea ei, dar si in faptul ca este usor de urmat, fiind "blanda" cu stomacul. Alimentatia asigura o dieta echilibrata este bogata in vitamine si fibre, datorita cantitatii mari de fructe si legume consumate. Dieta de 90 de zile a fost "inventata" de un medic sportiv american. Nu prezinta niciun pericol pentru sanatate si chiar este recomandata de terapeutii naturisti.

In cele 90 de zile de dieta Rina slabesti intre 15 si 20 de kilograme. De asemenea este redusa si presiunea sanguina ridicata. Metabolismul se schimba, garantand astfel ca greutatea pierduta nu se va mai depune. In cazul in care vrei sa slabesti mai putin, poti opri dieta cand doresti, dar nu vei avea aceeasi schimbare de metabolism.

Esenta dietei Rinna consta in diferentiere. Acestu lucru inseamna ca stomacul poate primi un singur fel de mancare, care poate fi usor digerat. Este esential sa tii ordinea zilelor de dieta.

Regimul incepe cu ziua proteinelor si continua cu amidon, carbohidrati si fructe. Aceste zile se repeta, intotdeauna incepand cu ziua proteinelor, pentru 90 de zile. O data pe luna este necesar sa ai o zi a apei, dupa ziua fructelor. Poti bea si cat ceai si cafea fara zahar doresti. Micul dejun este acelasi in fiecare zi: fruct, poate suc de fructe 100% fara zahar. Poti manca fructe in orice moment al zilei, exceptand ora de dinaintea pranzului.

Luni - proteine

Pranz - carne fiarta sau la cuptor, peste, oua, branza si iaurt (maximum 200 de grame). Acestea pot fi asezonate cu orice cantitate de salata proaspata. Poti manca o singura felie de paine, desi ar fi mai indicat fara. Poti consuma si 200 de ml de supa fara taitei, dupa masa, dar, la fel, este mai indicat sa nu. Laptele si branza pot fi consumate doar in aceasta zi.

Cina - La fel ca la pranz, fara supa si paine, in cantitati mai mici.

Marti - amidon

Pranz - Orice fel de legume fierte (fasole, pastai, mazare, porumb, linte, morcovi, cartofi etc). Poate fi consumat si orez, alaturi de garnitura, sare, ketchup si cartofi gatiti. Ca garnitura se poate folosi salata verde si o felie de paine.

Cina - Orice legume fierte, gratinate sau la cuptor si salata. In alte cuvinte, acelasi lucru ca la pranz, dar in cantitati mai mici.

Miercuri - carbohidrati

Pranz - paste sau pizza sau orice fel de produse de patiserie. Se pot consuma si legume in cantitate mica si sos de tomate.

Cina - Felii mici de prajitura sau paine dulce sau chiar trei linguri de inghetata sau patru tablete de ciocolata amaruie. Daca nu iti plac dulciurile, poti consuma produse de patiserie.

Joi - fructe

Pranz - Cantitati nelimitate de fructe, la fiecare doua ore. Poti manca si salate de fructe.

Cina - Ca la pranz.

La finalul dietei Rina, poti incepe sa itis chimbi alimentatia, insa cu mentiunea ca pentru alte 90 de zile la mic dejun sau pranz vei consuma doar fructe.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta rina dieta rina micul dejun amidon pranz cina carbohidrati fructe
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2027 (s) | 23 queries | Mysql time :0.060174 (s)