News Flash:

Dieta care iti tonifica musculatura si te ajuta sa dai jos kilogramele

11 Martie 2013
2059 Vizualizari | 0 Comentarii

Dieta cu zer este foarte simplu de urmat, nu te obliga sa renunti la alimentatia de zi cu zi, iar la finalul ei vei observa ca ai o silueta armonioasa si o musculatura tonifiata si mult mai ferma. Desigur, daca vrei sa obtii rezultate optime, alimentatia ta ar trebui sa fie cat mai sanatoasa si mai echilibrata din punct de vedere nutritional. De ce? Pentru ca oricat de bun ar fi zerul, el nu poate furniza organismului tau toti nutrientii de care are nevoie pentru a functiona la capacitate maxima.

Zerul nu are grasimi si iti tonifica musculatura. Zerul nu are grasimi in compozitie si nici glucide, motiv pentru care este ideal in curele de slabire. Pe langa acest avantaj, mai trebuie sa stii ca zerul contine proteine de calitate, care ajuta la refacerea muschilor si accelereaza metabolismul. Astfel, organismul tau va arde grasimile din depozitele adipoase pentru a-ti conferi energia de care ai nevoie, in timp ce masa ta musculara devine mai tonifiata si capata fermitate.

Imediat ce bei un pahar cu zer, vei dobandi o senzatie de satietate, care te va impiedica sa consumi calorii in plus. Tocmai de aceea este recomandat sa bei zerul inainte de masa - pentru a fi sigura ca nu cazi prada tentatiei de a consuma tot din farfurie.

Cel mai bun zer, atat din punct de vedere nutritional, cat si din punct de vedere al efectelor asupra siluetei tale este cel pe care il obtii singura dupa prepararea branzei de casa. Poate fi zer din branza de vaca sau zer din branza de capra.

Daca nu esti decisa ca acum este momentul sa urmezi o dieta cu zer, iata cateva motive care transforma acest produs intr-o mina de aur pentru silueta ta.

Sfaturi pentru tinerea dietei

Dieta 1: tii o cura de slabire cu zer timp de 9 zile. In prima zi, consumi 1 litru de zer proaspat. In a doua zi, adaugi un pahar de zer, pe langa litrul din prima zi. In a treia zi a dietei cu zer, bei 1,5 l de zer, in a 4-a zi bei 1,75 l, iar in a 5-a ajungi sa bei 2 l de zer.

In cea de-a 6-a zi a dietei, reduci treptat cantitatea de zer pe care o consumi. Astfel, in aceasta zi cantitatea ar trebui sa fie de 1,75 l. In cea de-a 7 zi, bei 1,5 l, in a 8-a zi bei 1,25 l, iar in a noua zi a dietei, si ultima, bei 1 litru de zer.

Dieta 2: aceasta dieta presupune sa bei zilnic, timp de 21 de zile, cate 1 litru de zer.

Indiferent de dieta cu zer pe care alegi sa o urmezi, este bine sa consumi cantitatea de bautura pe tot parcursul zilei, preferabil inainte de fiecare masa. Zerul poate fi adaugat si in laptele cu care iti prepari smoothie-uri. In rest, este recomandat sa ai o alimentatie bogata in legume, fructe, cereale integrale, lactate degresate si ceva carne slaba in grasimi.

O dieta cu zer este ideala daca vrei sa slabesti si sa-ti detoxifici organismul. Medicii sustin ca zerul este bogat in acid orotic (vitamina B13), care contribuie la curatarea vaselor de sange, la scaderea nivelului de colesterol, protejeaza flora intestinala, imbunatateste digestia si curata organismul de toxinele acumulate in timp.

 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

ltate optime vedere nutritional silueta ta
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2107 (s) | 34 queries | Mysql time :0.067251 (s)