News Flash:

Dieta bogata in proteine si saraca in carbohidrati

24 Aprilie 2018
853 Vizualizari | 0 Comentarii
proteine

O dieta bogata in proteine si saraca in carbohidrati nu te ajuta doar sa elimini kilogramele nedorite, ci si sa iti dezvolti masa musculara intr-un mod armonios.

Tot mai multe studii au demonstrat in ultimii ani ca o dieta bogata in proteine si saraca in carbohidrati trateaza obezitatea si alte afectiuni cronice, ne anunta specialistii de la healthline.com. Daca ai decis sa urmezi aceasta cura de slabit, cu siguranta iti doresti sa stii cum arata meniul si de ce provocari alimentare vei avea parte.

Regulile dietei bogate in proteine si saraca in carbohidrati ti se vor parea mai dificile la inceput, mai ales daca nu esti obisnuita cu restrictii alimentare. Insa, pe masura ce te vei obisnui cu acestea, iti vei da seama ca provocarea nu este chiar atat de mare. In plus, rezultatele vor incepe sa apara inca de la inceput, astfel ca te vei simti tot mai motivata sa obtii corpul zvelt la care visezi.

Mai jos, iata o lista cu alimente permise si interzise in dieta bogata in proteine si saraca in carbohidrati.

Alimente permise

  • Peste (somon, pastrav, cod);
  • Oua;
  • Legume (spanac, broccoli, conopida, morcovi, castraveti, etc);
  • Fructe (mere, pere, portocale, fructe de padure, capsune, etc);
  • Nuci (migdale, alune, nuci);
  • Seminte (floarea-soarelui, dovleac, chia, susan, etc);
  • Lactate vegetale;
  • Bauturi: apa, cafea, ceai.

Alimente pe care le poti consuma cu moderatie

  • ciocolata neagra: alege brand-uri organice cu un continut de 70% cacao ori mai ridicat;
  • vin: sortimente seci (fara adaosuri de zahar).

Alimente interzise

  • Zahar;
  • indulcitori artificiali (zaharina, aspartam, sucraloza, ciclamatii, Acesulfam-K). In schimb, se poate consuma indulcitorul cu extract de stevie;
  • grasimi nesanatoase;
  • fainoase;
  • alimente intens procesate.

Meniul dietei bogate in proteine si saraca in carbohidrati

Daca te-ai hotarat sa tii dieta bogata in proteine si saraca in carbohidrati, iata mai jos cum arata meniul pentru o saptamana.

Luni

  • Mic dejun: omleta cu legume prajita in ulei de cocos
  • Pranz: un iaurt vegetal mare cu fructe de padure si o mana de migdale
  • Cina: o salata mixta mare

Marti

  • Mic dejun: oua si soia
  • Pranz: o salata mixta mare cu tofu
  • Cina: somon cu legume inabusite

Miercuri

  • Mic dejun: omleta cu legume prajita in ulei de cocos
  • Pranz: salata de creveti
  • Cina: soia cu legume la cuptor

Joi

  • Mic dejun: omleta cu legume prajita in ulei de cocos
  • Pranz: un smoothie cu lapte de cocos, fructe de padure, migdale si pudra de proteine
  • Cina: frigarui de legume

Vineri

  • Mic dejun: omleta cu legume prajita in ulei de cocos
  • Pranz: o salata mixta mare
  • Cina: soia cu legume la cuptor

Sambata

  • Mic dejun: omleta cu legume prajita in ulei de cocos
  • Pranz: un iaurt vegetal mare cu fructe de padure, o mana de nuci si fulgi de cocos
  • Cina: chiftele din legume

Duminica

  • Mic dejun: oua si soia
  • Pranz: un smoothie cu lapte de cocos, fructe de padure si pudra de proteine
  • Cina: peste la cuptor cu legume
  • sursa: andreearaicu.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

Galerie Foto

proteine-1
dieta proteine carbohidrati
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1519 (s) | 23 queries | Mysql time :0.019180 (s)