News Flash:

Dieta anti-cancer

15 Iunie 2011
1857 Vizualizari | 0 Comentarii

Nu are limita de varsta, sex sau localizare. Cancerul este una dintre bolile de temut, dar anumite tipuri, depistate in stadia incipiente pot fi vindecate. 

Sportul, odihna suficienta si o alimentatie sanatoasa ajuta organismul sa lupte impotriva mutatiilor si a modificarilor la nivelul celulelor, elimina radicalii liberi, ajuta la detoxifierea organismului, la mentinerea imunitatii in parametrii normali precum si la scaderea riscului de boala si ameliorarea situatiilor patologice. Iata ce nu ar trebui sa lipseasca dintr-o dieta anticancer, potrivit Kudika:

1. Cerealele integrale
Cerealele integrale care sunt neprocesate, cu bobul strivit, cum este musli dar fara fructe, au un continut bogat in vitamine din complexul B, dar si in fibre si glucide cu absorbtie lenta. Aceste substante fac ca cerealele integrale sa lupte impotriva cancerelor digestive si de de colon, dar totodata sa stabilizeze glicemia pe parcursul a catorva ore. Se recomanda sa consumati zilnic cereale integrale cu conditia sa nu fiti alergici la gluten si sanatatea sa va permita (sa nu aveti diabet zaharat). 

2. Legumele
Pe langa fibre, legumele contin minerale, vitamine, dar si antioxidanti, substante foarte utile in lupta contra cancerului daca le consumati crude. Se recomanda consumul zilnic a minim trei legume difertie. 

3. Fructele
Fructele sunt si ele bogate in fibre, vitamine, minerale, fructoza (un inlocuitor de glucoza), antioxidanti. Pentru a beneficia de proprietatile benefice trebuie sa le consumi separate de alte alimente, si nu ca desert, ci intre mese. Se recomanda consumul a trei fructe diferite pe zi, de preferabil ca gustari intre mese. 

4. Acizii Omega 3 si Omega 6
Pestele si produsele marine sunt bogate in acizi grasi omega 3 si omega 6. Acestia nu au doar puternice proprietati regenrative in organism, dar sunt si implicati in mobilizarea grasimilor din depozite, fiind ingredientii principali in curele de slabire. Pestele este recomandat de doua ori pe saptamana.

5. Carnea
Nu este necesar sa o consumati zilnic, ci o data la doua-trei zile daca nu faceti sport. Carnea recomandata este cea de peste, pui sau curcan, preparata la gratar umed, la cuptor sau prin fierbere. 

6. Produsele lactate
Au si ele un rol benefic pentru organism, oferind sursa de calciu si de proteine necesare bunei functionari a corpului. Chiar daca nu au antioxidanti, lactatele si branzeturile au rol ajutator in mentinerea sanatatii. 

Pentru prevenirea cancerului excludeti din alimentatie:

- cantitatea mare de grasimi, chiar daca sunt "grasimi bune", de exemplu uleiuri consumate excesiv sau alte produse grase care au la baza uleiuri vegetale, de exemplu margarinele; untul; carnea de porc;
- preparatele prajite;
- preparatele fast-food;
- preparatele de patiserie si cofetarie;
- mezelurile;
- cremele, sosurile si conservele din comert;
- sucurile;
- alcoolul, tutunul etc. 


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

cancerul dieta anticancer cerealele integrale legumele fructele
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1526 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014032 (s)