News Flash:

Dieta 5:5:5

30 Ianuarie 2017
5525 Vizualizari | 0 Comentarii
O dieta care a devenit destul de populara in ultimii ani este dieta 5:5:5, inventata de nutritionista Angela Dowden. Acest plan de slabit se bazeaza pe foarte putine reguli, se tine doar 2 saptamani si ajuta la pierderea a 5 kilograme fara prea mare efort. Deoarece promite pierderea a doar 2 kilograme si jumatate pe saptamana, nu intra in categoria dietelor foarte drastice care presupun multe zile de infometare.

Care sunt regulile dietei? 
1. Mananca de 5 ori pe zi, portii mici, mereu la aceleasi ore timp de 2 saptamani. 
2. Consuma in fiecare zi 5 fructe. 
3. Consuma in fiecare zi cel putin 5 legume. 
4. Ai grija ca portiile sa fie mici si pline de nutrienti. 
5. Fa 5 minute de exercitii dimineata sau seara.

Dieta-miracol: Slabesti 5 kg in doar 3 zile!

 
Nutritionista Angela Dowden sustine ca aceasta dieta ajuta la combaterea bolilor cardiovasculare, scade colesterolului, accelereaza tranzitul intestinal, datorita continutului mare de fibre, energizeaza organismul si, nu in ultimul rand, ajuta la pierderea in greutate.
 
O vedeta care a adoptat aceasta dieta ca stil de viata este Jennifer Aniston. Ea a decis ca cea mai buna cale pentru a se mentine in forma este sa manance de 5 ori pe zi cantitati mici de mancare, sanatoase si nutritive. Printre alimentele care nu lipsesc din meniul actritei se numara semintele de chia, ouale si pestele.
 
Idee de meniu
Masa 1: spanac fiert cu un ou ochi si o felie de branza, plus o cana de ceai verde sau o cafea cu putin zahar; 
Masa 2: un sandvis cu branza pufoasa si o felie de somon plus o salata de verdeturi, castraveti si rosii cherry, cu suc de lamaie si putin ulei de masline; 
Masa 3: un iaurt cu o lingura de cereale integrale, o banana si un mar; 
Masa 4: o farfurie de supa de legume, o jumatate de piept de pui la gratar si 2-3 linguri de orez fiert; 
Masa 5: o portocala, 2 kiwi si o mana de nuci sau migdale.

Dieta cu ghimbir si lamaie: slabesti pana la 10 kilograme in 10 zile
  
Care sunt cele mai sanatoase alimente pe care sa le introduci in dieta ta? 
- carnea slaba de pasare, fiarta sau fripta; 
- salatele fara cartofi, maioneza sau smantana; 
- pestele si fructele de mare; 
- orezul, bulgurul, quinoa, cuscusul; 
- legumele si fructele; 
- semintele, nucile, migdalele; 
- uleiul de masline;
 - ciupercile; 
- sunca presata; 
- laptele, iaurtul si produsele lactate usoare; 
- cerealele integrale; 
- lintea, nautul, fasolea; 
- miere si ciocolata neagra, cantitati mici.
 
Combina alimentele de mai sus cum iti doresti si vei reusi sa slabesti cu 5 mese pe zi 5 kilograme in 2 saptamani.
Ai grija ca portiile sa fie mici.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta angela dowden 2 saptamani 5 kilograme
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1627 (s) | 34 queries | Mysql time :0.031770 (s)