News Flash:

Deshidratarea iti poate fi fatala. Vezi care sunt semnele si simptomele

2 Februarie 2012
6386 Vizualizari | 0 Comentarii

Cele doua tipuri de deshidratare, deshidratarea cronica si deshidratarea acuta, pot fi cauzate de multe lucruri. Cele mai frecvente sunt: ​​gripa, varsaturi, diaree, pierderea de sange, malnutritie, si consumul insuficient de apa. Multe boli pot declansa deshidratarea acuta ca urmare a cresterii temperaturii corporale. Acesta este motivul pentru medicul dumneavoastra va spune sa beti multe lichide, atunci cand sunt bolnavi. Corpul tau utilizeaza lichidele pentru a elimina toxinele, precum si pentru a pastra sistemele flexibile si lubrifiate. 

Semnele deshidratarii
Semnele si simptomele initiale de deshidratare usoara la adulti apar atunci cand organismul a pierdut aproximativ 2% din lichidul total: setae, pierderea poftei de mancare, uscarea pielii, roseata cutanata, urina inchisa la culoare, oboseala sau slabiciune.

In cazul in care pierderea de lichide ajunge la 5%, apar simptome precum: cresterea ritmului cardiac, cresterea respiratiei, scaderea cantitatii de urina, febra, oboseala extrema, crampe muscular, dureri de cap, greata, furnicaturi in member.

In cazul in care organismul pierde 10%, aveti nevoie de ajutor imediat, pentru ca o astfel de pierdere poate fi fatala. Cele mai comune semne ale deshidratarii severe sunt: spasme muscular, varsaturi, urinare dureroasa, confuzie, dificultati de respiratie, convulsii, dureri in piept si abdomen, inconstienta.

Simptomele pot varia de la o persoana la alta, deoarece corpul este o retea complexa de sisteme si fiecare este diferit. Atunci cand aceste sisteme sunt perturbate din cauza pierderii de lichide vor fi mai multe simptome comune impartasite de cele mai multe organisme, dar pot exista, de asemenea, raspunsurile neobisnuite sau neasteptate, de la caz la caz.

Varsta joaca de asemenea un rol in manifestarea simptomelor. Semnele de deshidratare la un copil nu vor fi aceleasi cu cele experimentate de un adolescent, adult sau varstnic.

Prevenirea deshidratarii
O persoana obisnuita pierde intre 2 si 3 litri de apa pe zi prin respiratie, transpiratie, urina. Aceasta cifra poate creste sau scadea in functie de activitatile de peste zi. Pentru a preveni deshidratarea trebuie doar sa refaci ceea ce ai pierdut pe parcursul zilei. Multi recomanda 8 pahare de apa pe zi, dar adevarul este ca fiecare corp este diferit si doar dumneavoastra stiti cantitatea de lichide de care are nevoie organismul tau.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

tipuri de deshidratare semnele deshidratarii
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1623 (s) | 23 queries | Mysql time :0.011928 (s)