News Flash:

Deficientele de vitamine care se pot observa chiar pe fata ta

19 Mai 2017
1676 Vizualizari | 0 Comentarii
Deficientele de vitamine
Totusi, chiar daca ai o dieta sanatoasa, exista o mare sansa sa te confrunti cu anumite probleme, precum deficientele de vitamine, din cauza varstei sau a susceptibilitatii la problemele de sanatate. Un test de sange va detecta cel mai adesea deficientele de vitamine, dar cateodata sunt cateva indicii care pot fi observate pe piele, par sau unghii.
Iata cum poti identifica singura lipsa de substante nutritive, doar uitandu-te in oglinda. O metoda simpla prin care poti descoperi diferite afectiuni este prin a te privi. Exista cinci semne ale deficientei nutritive, care pot fi identificate cu usurinta si pot fi tratate cu diverse alimente.
Ochi umflati
Cel mai probabil vei observa ca, atunci cand te trezesti, ochii tai sunt umflati. Umflarea excesiva a zonei ochilor poate indica un nivel scazut de iod in corp. Un studiu din anul 2016 a descoperit o conexiune intre consumul de iod si boala tiroidiana – o conditie care poate conduce la oboseala, extenuare si ochi umflati, printre multe altele. Alte semne ale deficitului de iod includ si pielea uscata, cresterea in greutate si unghii fragile.
Piele palida
Un ten palid poate fi un semn ca trebuie sa iti cresti nivelul de vitamina B12. Lipsa acestei vitamine poate duce la afectiuni ale pielii si poate cauza senzatii de oboseala. Un alt simptom al deficentei acestei vitamine se poate observa atunci cand limba este complet neteda.
Par uscat
Tuturor ni se intampla sa avem zile in care nu se sta parul asa cum ne dorim, dar daca ale tale se datoreaza unui par uscat, acesta poate fi un indicator foarte bun pentru detectarea lipsei de biotina sau vitamina B7. Nivelul scazut de biotina poate duce la unghii fragile si par subtire. Dozele redicate de biotina prin intermediul suplimentelor de vitamine pot fi utile pentru imbunatatirea calitatii parului si chiar pentru tratamentul diabetului.
Alimente ajutatoare: Oua, migdale, alune, legume si cereale integrale.
Buze palide
Daca buzele tale sunt palide, asta ar putea indica faptul ca esti anemica si ca ai nevoie de mai mult fier in dieta ta. Faptul ca racesti foarte des poate fi cauza unui nivel scazut de fier; in plus, o deficienta de fier iti poate afecta sistemul imunitar. Pe langa asta, combinatia dintre piele si buze palide sunt semne clare ca suferi de anemie.
Alimente ajutatoare: Carne rosie, fructe de mare, fasole, legume verzi, cereale si mazare.
Sangerarea gingiilor
Este normal sa vezi putin sange dupa folosirea atei dentare, daca daca observi ca gingiile tale sunt sensibile si sangereaza frecvent, acesta ar putea fi un semn de un nivel scazut de vitamina C. O deficienta constanta de vitamina C in dieta ta poate conduce la o afectiune numita scorbut. Simptomele acestuia includ vanatai usoare, sangerari usoare, dar si dureri musculare.
Alimente ajutatoare: Portocale, ardei rosu, kale, varza de Bruxelles, brocoli, capsuni si grapefruit.
Cel mai bine insa este sa consultati doctorul daca simti ca aveti oricare dintre deficientele de vitamine enumerate anterior.
sursa: elle.ro

dieta sanatoasa deficientele vitamine ochi umflati piele palida
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1428 (s) | 24 queries | Mysql time :0.013183 (s)