News Flash:

De ce trebuie sa tii cont cand mergi la aerobic

20 Martie 2019
356 Vizualizari | 0 Comentarii

Fie ca esti incepator sau avansat, pentru a avea o ora de aerobic „reusita”, trebuie sa ai in vedere cateva reguli esentiale. Respectandu-le, vei obtine rezultate vizibile mai repede si nu vei mai avea senzatia ca te obosesti fara rost. Mananca inainte de sport, si nu dupa. Daca alegi sa practici o forma de aerobic, ai grija la urmatoarele: – inainte cu cel putin 30-45 de minute de inceperea orei de aerobic, sa existe o masa cu un continut ridicat de proteine; – imediat dupa ora de aerobic este recomandat sa nu mananci, ci sa astepti aproximativ 90 de minute, deoarece organismul continua sa consume calorii si dupa incetarea efortului; – evita dulciurile, fast-food-ul, prajelile, produsele de patiserie, painea (eventual, limiteaza-i cantitatea, de la 2 pana la 4 felii/zi); – nu consuma sucuri carbogazoase dulci.

Hidrateaza-te in timpul efortului. Recomandarea clasica de a consuma 2 litri de apa pe zi ramane in picioare, iar in timpul efortului aerob, intr-o ora, ar trebui sa consumi aproximativ 500 ml de apa. Bea cu inghitituri mici, pentru a nu crea senzatia de balonare.

Echipament sportiv lejer. Hainele cu care te imbraci atunci cand faci sport sunt foarte importante atat pentru starea ta de bine, cat si pentru a-ti favoriza performantele. Recomand tinutele lejere din bumbac – pantaloni scurti, colanti si tricou, bustiera etc. Nu sunt recomandate hainele foarte stramte si nici costumele speciale pentru transpirat. Imbracandu-te prea gros pentru a transpira, nu vei reusi decat sa iti provoci o „sufocare” in timpul efortului si sa te deshidratezi. Transpiratia in sine nu ajuta la slabit, conteaza doar numarul caloriilor pe care le arzi. Recomand, de asemenea, o incaltaminte sport de buna calitate – adidasi cu talpa de spuma. Aceasta talpa preia din socurile miscarilor si protejeaza articulatiile si coloana vertebrala.

Aminteste-ti! – Nu face niciodata miscare pe stomacul gol, ia o gustare cu cel putin 45 de minute inainte; – Imbraca-te adecvat, lejer si ia cu tine un prosop si o sticla cu apa; – Vino cu 5-10 minute in sala inaintea inceperii orei de aerobic.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

hidratare gustare proteine
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1420 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020405 (s)