News Flash:

De ce te poti ingrasa in timp ce dormi?

11 Aprilie 2014
1215 Vizualizari | 0 Comentarii
Somnul este o componenta esentiala in cadrul unei diete de succes, chiar mai importanta decat sala de sport. Daca ai incercat mai multe diete, insa niciuna dintre ele nu a dat rezultate, atunci ar trebui sa verifici daca dormi suficient. Iata cateva greseli pe care le faci in ceea ce priveste odihna si afla la ce obiceiuri trebuie sa renunti pentru a avea un somn linistit si o silueta perfecta: 

1. Somnul nelinistit

Daca nu reusesti niciodata sa te odihnesti si chiar te trezesti in toiul noptii in mod constant ar trebui sa iei masuri in aceasta privinta, deoarece, in timp, asta te va costa kilograme in plus. Somnul nelinistit poate da organismul tendinta de a depozita cat mai multa grasime pe abdomen, spun specialistii, potrivit ele.ro. 

Pentru a avea un somn de calitate, este esential sa creezi in dormitorul tau un mediu relaxant. De asemenea, este indicat sa inchizi televizorul si laptopul cu 20 de minute inainte de a merge la culcare si, bineinteles, sa eviti consumul de alcool. 

Dieta cu alimente crude

2. Gustarile inainte de somn

O alta greseala pe care o poti face inainte de somn sunt gustarile. Desi o inghetata te-ar putea ajuta sa ai un somn linistit, acest mic rasfat adauga cateva mii de calorii pana la sfarsitul saptamanii. De asemenea, este foarte important sa nu adormi nici cu senzatia de foame, deoarece te-ai putea trezi pe parcursul noptii cu un apetit incontrolabil. 

Lipsa somnului ne urateste

3. Somnul tarziu

Daca seara ramai la televizor sau accesezi retelele de socializare pana tarziu, somnul tau va fi cu siguranta unul nesanatos. Din aceasta cauza, te vei trezi cu greu dimineata, iar antrenamentul tau va fi compromis, la fel ca intreaga zi. Te vei simti lipsit de energie si epuizat, iar organismul tau va cere incontinuu resurse.

4. Privarea de somn

Cercetarile au aratat ca persoanele private de somn au tendinta de a manca sute de calorii mai mult, nu doar pentru ca acestea sunt active mai mult, ci pentru ca somnul afecteaza nivelurile de hormoni care regleaza apetitul. 

Cum se manifesta apneea de somn

Daca tot timpul esti obosit si abia astepti weekendurile pentru a te odihni, corpul tau va simti nevoia de incarcare continua si, implicit, de supraalimentare.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

somnul diete rezultate odihna somn linistit silueta
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1906 (s) | 23 queries | Mysql time :0.055653 (s)