News Flash:

De ce nu reusesti sa dai jos burta

6 Februarie 2014
2996 Vizualizari | 0 Comentarii
Desi ai incercat de toate, incepand cu nesuferitele abdomene si terminand cu "miraculoasele" diete care iti promiteau ca te vor scapa rapid de grasimea abdominala, iata ca rezultatele intarzie sa apara.
Nu te speria insa, de vina s-ar putea sa fie acele mici greseli pe care le comiti fara sa vrei si pe care le poti remedia chiar incepand de astazi, noteaza ele.ro. 
Iata 4 motive pentru care nu reusesti sa dai jos burta.
1. Dormi prea putin
Lipsa somnului are nenumarate consecinte asupra organismului, iar una dintre acestea se refera la marimea taliei. Din cate se pare, femeile care dorm mai putin de cinci ore pe noapte sunt cu o treime mai predispuse sa se ingrase, comparativ cu cele care reusesc sa se odihneasca suficient.
Asta deoarece somnul insuficient determina organismul sa ceara extra calorii pentru a putea rezista. Evita cafeaua dupa amiaza si asigura-te ca mediul in care dormi este unul aerisit, primitor si confortabil, prolific odihnei de calitate.
2. Bei prea multe bauturi acidulate
Apa acidulata iti potoleste setea, insa iti provoaca si gaze stomacale. Drept urmare, balonarea este mereu o problema pentru tine. Mai mult, potrivit unui studiu legat de obezitate, bauturile carbogazoase au legatura directa cu marirea taliei si grasimea abdominala.
De aceea, nutritionistii recomanda renuntarea la orice fel de bautura acidula si consumarea apei plate si a sucurilor naturale, preparate in casa. Pentru a fi sigura ca esti hidratata corespunzator, trebuie sa bei intre 5 si 9 pahare de apa plata pe zi.
3. Nu acumulezi suficient magneziu
Magneziul este un mineral indispensabil organismului, el fiind implicat in peste 300 de reactii chimice, inclusiv in reglarea nivelului de zahar din sange si mentinerea unui ritm cardiac stabil. Totodata, acest nutrient esential contribuie si la pierderea in greutate, inclusiv la arderea grasimilor.
Studiile recente au demonstrat ca un aport mai mare de magneziu a fost asociat cu niveluri mai scazute ale glucozei si insulinei, dar si cu reducerea retentiei de apa in timpul menstruatiei. O idee buna este sa incluzi in alimentatie mai multe alimente bogate in magneziu, asa cum sunt nucile, fasolea sau legumele cu frunze verzi.
4. Faci exercitii fizice gresite
Foarte multa vreme, abdomenele au fost considerate exercitiul ideal pentru a scapa de burta si colaceii depusi in jurul taliei. Se pare ca lucrurile nu stau chiar asa, iar daca aceste exercitii nu sunt executate corect, nu iti lucrezi corect muschii abdominali si nu ai nici o sansa sa scapi de grasimea de pe burta.
La fel se intampla si cu banda de alergare. La inceput vei slabi cu siguranta, insa, cu timpul, organismul tau se va obisnui cu acest exercitiu si va inceta sa mai arda calorii din momentul in care te vei da jos de pe banda de alergare.
Cele mai bune sunt exercitiile care implica ridicarea greutatilor, intrucat acestea determina intinderea tesutului muscular, nevoit sa consume mai multa energie pentru refacere si, implicit, sa arda mai multe calorii.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

abdomene diete grasimea abdominala greseli
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1896 (s) | 34 queries | Mysql time :0.060828 (s)