News Flash:

De ce este bine sa faci multa miscare. Vezi beneficiile

27 Ianuarie 2014
1286 Vizualizari | 0 Comentarii
Piele elastica
E de asteptat ca sportul sa te ajute sa ai o piele ferma, fina, fara celulita, insa face chiar mai mult: curata pielea din interior, oferindu-i un aspect proaspat, revigorat.
Explicatia e simpla: miscarea solicita si stimuleaza toate celulele din organism, sporindu-le capacitatea de regenerare.
Efectele apar daca faci sport suficient de intens incat sa transpiri usor: pentru asta, ai nevoie de cel putin 15 minute de miscare non-stop, precum mersul pe bicicleta. Transpiratia contine o enzima capabila sa lupte cu bacteriile de la suprafata pielii, reducand riscul de eczeme si alte iritatii cutanate.

Vezi si: Am voie sa fac exercitii fizice daca sunt insarcinata?
 
Creier mai activ
Stresul si sarcinile de zi cu zi obosesc creierul si-i incetinesc agilitatea. Totusi, dupa ce faci sport, te simti plina de energie si in forma.
Acest lucru se datoreaza endorfinelor eliberate in momentul miscarii, care pe de o parte te fac sa te simti bine si relaxata, iar pe de alta, imbunatatesc functia mentala si te mentin in alerta. Sportul influenteaza nivelul de serotonina, ajutandu-te sa ai o stare de spirit mai buna.

Inima sanatoasa
Efortul fizic de intensitate medie, pe termen lung, ofera protectie inimii si plamanilor, reducand tensiunea arteriala si imbunatatind circulatia sangvina.
Daca esti o persoana sedentara, chiar si o plimbare de 15 minute este benefica, micsorand riscul de afectiuni cardiovasculare. 

Vezi si: Exercitii eficiente in doar cateva minute

 Imunitate 100%
Miscarea ajuta sistemul imunitar sa elimine toxinele si sa ramana in forma.
Sportul are asupra imunitatii cam acelasi efect precum o cura sanatoasa cu fructe, legume sau plante.
Persoanele care fac exercitii de cinci ori pe saptamana se imbolnavesc mai rar, chiar si in perioadele cu epidemii gripale, iar cand contracteaza totusi o raceala, simptomele sunt mai blande si dureaza putin.
Durerile de spate sunt comune, mai ales daca ai trecut de prima tinerete, fiind cauzate, in mare parte, de pozitiile defectuoase si de stilul de viata sedentar.
Miscarea aduce multe beneficii coloanei vertebrale si sistemului osos in general, asa ca nu uita sa faci pauze o data la fiecare 20 de minute ca sa-ti indrepti spatele.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

miscare fa sport relaxare exerctii
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1291 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020081 (s)