News Flash:

De ce este bine sa consumi proteina de zer la micul dejun

1 Noiembrie 2016
396 Vizualizari | 0 Comentarii
Un nou studiu publicat in jurnalul intalnirii anuale a Societatii de Endocrinologie a descoperit ca daca mancam un mic dejun bogat in proteine a avut un efect puternic asupra scaderii in greutate, satietatii, si glicemiei de dupa masa.

Studiul a evaluat 48 de subiecti supraponderali si obezi, cu glicemii foarte inalte dupa masa. Au fost instruiti sa consume un mic dejun consistent, un pranz mediu si o cina usoara. Toate mesele aveau acelasi numar de calorii, si au urmat aceasta dieta timp de 23 de luni.

Subiectii au fost despartiti in 3 grupe, in functie de tipul de mancare consumata la micul dejun:
Un grup a consumat proteine din zer, sub forma de shakeuri
Alt grup a consuamt soia, ton, oua
Alt grup a consumat un mic dejun bogat in amidon sau carbohidrati.

Cum te ajuta proteina din zer 

In timpul studiului s-a masurat indicele de masa corporala, scaderea in greutate, satietatea si glicemia de dupa masa.
Grupul care a consumat proteine din zer a pierdut cea mai multa greutate, a avut cea mai slaba senzatie de foame, si a avut cele mai mici glicemii dupa masa comparate cu celalalte grupuri.

Cercetatorul principal, dr. Daniela Jakubowicz a adaugat ca proteina din zer a scazut si cantitatea hormonului foamei - ghrelina. A sugerat mai departe ca cea mai buna formula pentru a controla poftele si glicemia de dupa masa este un mic dejun bogat in proteine, un pranz mediu si o cina usoara. Sursa si calitatea proteinelor este de asemenea importanta.

Oamenii sunt foarte bine echipati sa consume proteine din zer, intrucat laptele matern are de 4 ori mai multa decat laptele de vaca. Proteina din zer vine din laptele de vaca si este un produs secundar natural.

Beneficiile consumului de proteina din zer, pe scurt
Acest supliment ajuta la construirea masei musculare prin cresterea productiei de proteina musculara a organismului.
O portie de 20-25 de grame de proteina din zer contine aproape toti aminoacizii esentiali necesari zilnic. Din acest motiv, este foarte populara printre sportive si culturisti si poate impiedica starea de cataplexie in cazul persoanelor care sufera de anumite boli ca SIDA sau cancer.

Cum se tine cura cu zer 

In afara de efectul asupra muschilor, proteina din zer inhiba proliferarea celulelor canceroase, apara impotriva radicalilor liberi si creste functia imuna. Prin comparatie cu proteina din soia, zerul pare mai eficient pentru scaderea in greutate.

Pudrele din proteina de zer contribuie in acelasi timp la senzatia de satietate, prin urmare se vor consuma mai putine calorii si se va accelera procesul de scadere in greutate.


mic dejun proteine
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1698 (s) | 34 queries | Mysql time :0.024563 (s)