News Flash:

Cum te poti ajuta singur in cazul unui atac de panica

19 Aprilie 2012
2349 Vizualizari | 0 Comentarii

Simti un disconfort abdominal, greata. Inima incepe sa-ti bata cu putere, pulsul este accelerat. Corpul incepe sa-ti tremure, ai senzatia de ameteala. Acestea sunt cateva dintre simptomele care descriu un atac de panica, adica un episod neasteptat de frica si anxietate. Din momentul in care incepe, isi atinge punctul de maxima intensitate in 10 minute si dureaza aproximativ 30 de minute. Totusi, nu exista doua atacuri de panica la fel si unii pacienti au raportat atacuri de panica care au durat cateva ore sau chiar o zi intreaga. Iata cum te poti ajuta singur in cazul unui atac de panica:

1. Incepe sa tusesti repetat si cu putere. 
2. Inspira adanc inaintea fiecarei reprize de tuse; tusea trebuie sa fie adanca si prelungita, ca si cum ati vrea sa eliminati secretiile din adancul plamanilor. 
3. Un inspir adanc si o repriza de tuse trebuie repetate la fiecare 2 secunde, fara pauza, pana soseste ajutorul sau simti ca inima incepe sa bata normal din nou. 
Inspirul adanc aduce oxigen in plamani iar miscarile de tuse comprima cordul si fac sangele sa circule. Presiunea exercitata astfel asupra inimii o ajuta sa-si revina la ritmul normal. 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1507 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013616 (s)