News Flash:

Cum stimulezi metabolismul si arderea grasimilor pe tot parcursul zilei

5 Ianuarie 2016
1146 Vizualizari | 0 Comentarii
Unii oameni pur si simplu au un metabolism perfect, indiferent de ceea ce mananca sau cat de des fac sport. Prin urmare, aceste persoane sunt mereu pline de energie si isi mentin cu usurinta silueta. Este o realitate faptul ca nimeni nu poate schimba genetica, dar intotdeauna poti fi facute unele lucruri. Iata cateva sfaturi pentru a stimula metabolismul si arderea grasimilor pe parcursul intregii zile:

Stai hidratat
Asigura-te ca organismul tau este hidratat pe tot parcursul zilei, pentru a sprijini metabolismul.

Nu sari peste micul dejun

In timpul noptii, in timp ce dormim, metabolismul nostru incetineste. Prin urmare, un mic dejun bun si sanatos este o buna modalitate de a-ti repune in functie metabolismul.

9 obiceiuri care va incetinesc metabolismul

Mese dimensionate diferit

Fara indoiala, daca vrei sa pierzi in greutate si sa stimulezi metabolismul, trebuie sa stiti ca un regim alimentar bun si sanatos este foarte important. Prin urmare, micul dejun trebuie sa fie masa cea mai importantata si sa fie pe baza de proteine - de exemplu, doua oua si paine prajita, un pranz mediu din punct de vedere caloric si o cina saraca in calorii.

Mananca frecvent

Nu sari peste mese, daca vrei sa reduci din calorii. Daca organismul este privat o lunga perioada de hrana, metabolismul poate incetini de fapt si vei obtine exact opusul a ceea ce vrei. Pe langa cele trei mese fa loc si gustarilor, nu mai mult de doua pe zi si fii atenta la cantitatea consumata!

Mananca cat mai natural

Cea mai mare parte din dieta ta ar trebui sa contina fructe, legume, proteine, si cereale integrale. Alimentele procesate sunt extrem de daunatoare pentru corpul si sanatatea ta; sunt greu de digerat si iti incetinesc metabolismul.

Gustari pe baza de proteine

Gustarile pe baza de proteine, consumate regulat, accelereaza metabolismul, spre deosebire de gustarile pe bza de carbohidrati, care se digera rapid si nu va satura.

6 boli si probleme medicale asociate cu metabolismul lent


Exercitii periodice

Acest lucru inseamna ca ar trebui sa fii mai activa in general. Exercitiile regulate mentin metabolismul la cota maxima. Asta nu inseamna ca nu trebuie sa mai iesi din sala de sport, sunt suficiente miscari usoare, dar facute zilnic. De exemplu, in loc sa iei liftul, urca scarile, in pauza de pranz mergi pe jos in jurul cladirii unde lucrezi, iesi cu cainele la plimbare!

Antrenamente scurte, dar frecvente

O sesiune scurta de antrenament dimineata, iti pune metabolismul pe viteza maxima. Antrenamentele scurte, dar frecvente dau un randament mai bun decat cele rare, dar care dureaza o ora. Cele scurte, dar intense, stimuleaza arderea grasimilor.

Vitamina D

Lumina soarelui este excelenta pentru sanatatea noastra, si poate impulsiona, de asemenea, metabolismul.

Calciul este esential

Cercetarile au aratat ca aportul zilnic de calciu poate sprijini metabolismul. Organismul nostru are nevoie de calciu pentru a procesa vitamina D.

Dormi suficient

Lipsa somnului iti influenteaza si metabolismul. Prin urmare, daca vrei sa pastrezi metabolismul la cote inalte, trebuie sa dormi minim 7 ore pe noapte.

Dusuri reci

Un dus rece dimineata devreme poate reseta sistemul metabolic si iti ofera o doza uriasa de energie.

Bai cu saruri Epsom

Probabil unul dintre cele mai bune moduri de a te relaxa inainte de culcare este sa te bucuri de o baie cu sare Epsom la o ora tarzie din noapte. Tot ce trebuie sa faci este sa adaugi o cana de sare amara la baia ta. Aceasta baie poate detoxifia complet corpul si stimuleaza metabolismul.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

metabolism perfect stai hidratat mananca frecvent vitamina d
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1663 (s) | 23 queries | Mysql time :0.034018 (s)