News Flash:

Cum slabesti cu dieta Crono

15 Iunie 2011
2444 Vizualizari | 0 Comentarii

Dieta Crono tine cont numai de ora la care se manaca alimentele. Potrivit creatorului dietei, medicul Simon Delabos, corpul uman functioneaza dupa un ritm propriu si trebuie sa tinem seama de necesitatile lui naturale care variaza pe durata unei zile.

Principala conditie a regimului Crono este sa mancam la ora potrivita. Este de preferat sa mancam mai mult dimineata si la pranz, pentru ca seara grasimile sunt stocate mai usor. Daca vom urma acest regim se consuma in jur de 1400-1500 kcalorii pe zi. Acest lucru permite scaderea in greutate, mai repede pentru barbati, si putin mai greu pentru femei. Dieta dureaza o saptamana, timp in care puteti slabi 3 kilograme.

Iata ce puteti consuma intr-o zi:

Mic dejun: fiind cea mai importanta masa din zi, trebuie sa fie o baza nutritionala solida: 100 g branza, 70 g paine, 20 g unt si o bautura necalorica fara zahar (ceai, infuzie plante).

Pranz: Trebuie sa contina o cantitate apreciabila de proteine. Trebuie consumata carne alba de pasare, pregatita la gratar si cu garnitura (salata mixta sau orez). Nu se mananca aperitiv, paine sau desert. 

Intre pranz si cina se ia o gustare usoare, iar cu patru ore inainte de cina luati o gustare care sa contina fructe proaspete sau suc de fructe.

Cina: trebuie sa contina un singur fel de mancare, fara paine si desert. Mancati peste si un bol de legume verzi.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta crono mic dejun pranz cina
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1640 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021436 (s)