News Flash:

Cum se poate slabi sanatos dupa menopauza

13 Februarie 2016
3100 Vizualizari | 0 Comentarii
Menopauza este o perioada de risc pentru silueta si, adesea, modificarile hormonale nu sunt singurele responsabile de luarea in greutate. Multe femei se intreaba ce pot face pentru a evita ingrasarea dupa menopauza, iar solutia este schimbarea stilului de viata. Asta presupune reducerea consumului de alimente, o alimentatie sanatoasa, cresterea nivelului de activitate - in special exercitii pentru rezistenta.

Menopauza se poate instala si inainte de 35 de ani. Vezi 10 semne dupa care recunosti menopauza


Potrivit dr. Leslie Bonci, nutritionist din SUA, femeile ajunse la menpauza ar trebui sa aiba o "masa activa". In opinia specialistului asta inseamna sa manance dintr-o farfurie cu diametrul de maxim 20 cm, sa mestece mai mult hrana, iar farfuria sa contina multe fructe si legume, adica mai multe fibre si putine calorii.

A doua componenta majora sunt proteinele iar cea mica sunt cerealele. Acestea nu trebuie eliminate, dar sunt din ce in ce mai putine. Organismul trebuie sa consume mai multe calorii in aceste proportii. Farfuria trebuie sa aiba aceleasi elemente la micul-dejun si la pranz (poate nu cu pui dimineata, ci alte proteine).

Micul-dejun trebuie luat la o ora de la trezire. Aportul la micul-dejun trebuie sa fie de circa 300 calorii (pe langa iaurt cu cereale, albusuri de ou, ar trebui sa existe si alimente colorate: portocalii, rosii, galbene sau verzi). Ati putea praji niste spanac cu albusuri de ou dimineata, se poate reduce cantitatea de iaurt.

Ce trebuie sa consume barbatii in varsta si femeile la menopauza

menopauza modificarile hormonale fibre
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1410 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013390 (s)