News Flash:

Cum se mentin vedetele frumoase? Iata o dieta pe care sa o incerci si tu

9 Februarie 2014
1341 Vizualizari | 0 Comentarii
Miley Cyrus
Jessica Biel, Miley Cyrus şi Matthew McConaughey. Ce au aceştia trei în comun? Sunt adepţi ai dietei Paleo, dezvoltată în anii '80 în S.U.A.
După Dr. Eaton, creatorul dietei Paleo, genele noastre sunt cele care ne determină nevoile nutriţionale, aşadar cum ele sunt similare cu cele ale înaintaşilor noştri preistorici, el a conchis că trebuie să consumăm aceleaşi alimente care erau consumate în Epoca de Piatră.

Vezi si: Dieta South Beach
 
Dieta Paleo este bazată pe un conţinut scăzut de calorii. Astfel, în timpul ei ai nevoie să consumi 20 - 40% carbohidraţi, 20 - 35 % proteine şi 30 - 45% grăsimi. Regula generală după care te ghidezi este că nu trebuie să numeri caloriile ci doar să te opreşti din mancat atunci cand te simţi sătulă. 

Vezi si: Vrei sa slabesti? Ai de unde alege. Iata cele mai sanatoase diete
 
Tipuri de alimente permise în Dieta Paleolitică
In timpul dietei Paleo ai voie să consumi: carne macră de vită, pui, peşte, fructe de mare, ouă, legume şi fructe cu un conţinut scăzut de amidon, dar şi seminţe şi nuci.
Tipuri de alimente pe care trebuie să le consumi cu moderaţie: ulei presat la rece, avocado, fruce uscate, ceai, cafea, alcool.
Alimente pe care trebuie să le elimini din alimentaţie în timpul dietei Paleo: produse din grau, legume cu conţinut ridicat de amidon, produse lactate, produse procesate sau conservate, sare, băuturi acidulate.
Răsfăţ săptămanal: în cadrul dietei Paleo poţi să incluzi de trei ori pe săptămană şi alimente neaprobate, pentru a scăpa de pofte.
Cum arată o zi obişnuită din Dieta Paleolitică
Mic-dejun: o portocală, somon cu ierburi mediteraneene, nuci.

Vezi si: Dieta cu alimente crude
 
Pranz: salată cu legume atent selectate, ulei de măsline, dressing de lămaie, piept de curcan, migdale şi zmeură.
Cina: escalop de vită, legume, pepene galben şi seminţe de floarea-soarelui.
Rezultatele pe care să le aştepţi
In cadrul primelor 6 luni de dietă vei da jos mai multe kilograme decat în cadrul celor standard. Cu toate astea, trebuie să ai grijă de alimentaţie, pentru rişti să pui kilogramele la loc rapid.
Puncte tari / slabe
In timpul dietei Paleo vei consuma proteine, care îţi dau senzaţia de saţietate rapid. In plus, dietaconţine alimente uşor accesibile şi diverse.
Pe de altă parte, te poţi confrunta cu efectul de yo-yo şi vei fi nevoită să iei suplimente cu vitamina D, care lipseşte din alimentaţie. Cosmopolitan.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

paleo dieta slabire jessica biel
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1762 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014623 (s)