News Flash:

Cum sa-ti mentii sanatatea de la 40 la 50 de ani

12 Ianuarie 2011
3098 Vizualizari | 0 Comentarii

In aceasta decada trebuie sa va concentrati mai ales asupa sanatatii inimii si asupra reducerii riscului de atac de cord sau de atac cerebral.

Daca sunteti supraponderal si nu tineti un regim corespunzator, veti avea probleme cu tensiunea si colesterolul. Dar, daca incepeti sa luati masuri si va schimbati de acum stilul de viata, puteti opri acest proces si veti evita astfel aparitia unor probleme de sanatate in urmatorii zeci de ani.

Potrivit medicilor, acum este momentul sa fiti mai preocupati decat la 20 de ani, de a avea un indice al masei corporale sanatos (sub 27) si o circumferinta mica a taliei, deoarece dupa 40 de ani dezechilibrele la acest capitol incep sa cauzeze probleme de sanatate.

Grasimea de pe abdomen, risc de cancer
Grasimea in exces din jurul taliei poate fi relevanta in privinta sanatatii inimii tale, fiind un indiciu extrem de clar pentru sindromul metabolic cunoscut si sub numele de sindromul rezistentei la insulina, sau prediabet, dar joaca un rol important si in aparitia cancerului.

Daca vrei sa ramai sanatos, ia masuri de urgenta: fa sport, mananca natural si scapa de gradimea din talie. Potrivit standardelor, o talie care nu ne pune sanatatea in pericol este de pana la 80 centimetri in cazul femeilor, iar la barbati nu trebuie sa depaseasca 94 de centimetri. 

Doua zile pe saptamana fara alcool
Tot dupa 40 de ani, metabolismul devine mai lent, de aceea, ar fi bine sa mancati mai putin. Reduceti la o treime cantitatea de alimente cu carbohidrati, precum orezul, cartofii si pastele. Incercati sa nu consumati deloc alcool, cel putin doua zile pe saptamana.

Cantitatea saptamanala recomandata este cel mult 21 de unitati pentru barbati si 14 pentru femei (o unitate este echivalenta cu 10 mililitri de alcool pur, astfel o halba de 500 de mililitri de bere cu o concentratie de 5% reprezintă 2,5 unitari, in timp ce un pahar de 175 de mililitri de vin, cu o concentraţie de 12%, reprezintă circa doua unitati n.r.).

Sportul nu trebuie sa lipseasca dintr-unn regim de viata sanatos. Antrenorul personal ne recomanda exercitiile Pilates pentru o tinuta corecta. Femeile care continua sa faca sport in aceasta decada reduc riscul de cancer mamar cu 47% si pe cel de osteoporoza cu 45%.

Cum sa-ti mentii sanatatea de la 30 la 40 de ani 

Cum sa-ti mentii sanatatea de la 20 la 30 de ani  

sanatatii inimii atac cerebral supraponderal metabolismul alcool
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1566 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020042 (s)