News Flash:

Cum sa slabesti pana de Sarbatori. Sfaturi de la trei specialisti

15 Decembrie 2011
2103 Vizualizari | 1 Comentarii

Orice femeie isi doreste sa arate impecabil de Craciun si Revelion, cand trebuei sa bifeze petreceri, vizite pe la prieteni, mese in familie si iesiri la restaurante. Iar daca trebuie sa scapati de cateva kilograme, cu siguranta nu trebuie sa alegeti calea infometarii. Iata cateva sfaturi de la specialisti, care te vor ajuta sa slabesti pana de sarbatori, potrivit Ele:

1. Dr. Oz iti recomanda:

- sa renunti la sucurile carbogazoase;
- sa nu mananci dupa ora 19:30;
- sa faci 10 minute de miscare pe zi;
- sa te obisnuiesti sa consumi portii mici;
- sa te cantaresti in fiecare zi;
- sa iei zilnic vitamine din complexul B;
- sa nu mananci carne rosie decat o portie pe saptamana;
- sa-ti planifici meniul inainte de a deschide frigiderul;
- sa nu furi din farfuria vecinului;
- sa nu mananci in picioare si pe fuga!

2. Prof. dr. Gheorghe Mencinicopschi iti recomanda:

- sa consumi mai multa apa plata;
- sa mananci incet, mai des, sa alegi portiile mici si sa mesteci bine mancarea;
- sa nu lasi sa treaca mai mult de 4 ore intre mese si sa nu sari peste
micul dejun! Astfel eviti o sezantie intensa de foame;
- sa eviti grasimile, prajelile, afumaturile, mancarea foarte picanta, excesul de lactate grase si dulciurile;
- sa alegi fructele care ajuta digestia: kiwi si ananasul;
- sa optezi pentru cateva ceaiuri care relaxeaza si favorizeaza digestia: musetel, fenicul, menta si anason;
- sa faci miscare, chiar si plimbarile mai lungi in pas alert sunt mai mult decat binevenite;
- sa alegi legumele gatite la abur sau cuptor, fructele care nu te baloneaza, avocado, nucile si semintele crude pentru a nu-ti priva organismul de nutrienti;
- sa nu exagerezi cu sarea, deoarece retine apa in organism;
- sa eviti alcoolul, cafeaua si tigarile.

3. Dr. Mihaela Bilic iti recomanda:

- respecta un program cu trei mese principale pe zi, care sa pastreze notiunea de dimineata, pranz, seara la o distanta de 5-6 ore intre ele si cu un interval de minim 3 ore de la ultima masa pana la culcare;
- acorda un interval de 15-30 de minute pentru fiecare masa;
- elimina rontaielile si produsele de tip fast-food, prajelile, sosurile cu maioneza, tocaturile;
- nu pregati in casa si nu cumpara produse de cofetarie sau patiserie;
- nu consuma bauturi racoritoare cu zahar si nici alcool;
- trateaza fructele pe post de dulciuri si limiteaza-te la un fruct pe zi;
- fii rezonabila si mananca fara sa te preocupe continutul caloric sau marimea portiei: carne slaba de orice fel, produse lactate slabe, peste, oua, fainoase si cereale, orez, legume cat mai multe, toate gatite cat mai simplu;
- nu te feri de ciorbe si supe, foloseste sucul de rosii ca baza pentru mancaruri;
- arunca din casa toate "ispitele" alimentare. 


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

lisa  | #230
f. bune indicatiile, iar daca aveti pofta de rontaieli, eu va recomand popcorn de la star sau pufuleti, sunt scazuti caloric si nu ingrasa... eu mai mananc asa ceva din cand in cand, sunt si sanatosi si nici nu se vede nimic pe calendar. :P
Adauga comentariu

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1552 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014282 (s)