News Flash:

Cum sa slabesti intr-o saptamana: un plan eficient pentru fiecare zi

6 Decembrie 2016
1705 Vizualizari | 0 Comentarii
Descopera cum sa slabesti intr-o saptamana, cu un program eficient, pentru fiecare zi.
Luni: Incepe in forta
Potrivit cercetatorilor, 57% dintre persoanele care intentioneaza sa tina o dieta decid sa inceapa programul de slabire intr-o zi de luni. Prin urmare, nu vei duce lipsa de motivatie. Trezeste-te mai devreme cu o ora si mergi la sala de fitness sau la o alegare prin parc. Continua cu un mic dejun sanatos care poate sa contina iaurt grecesc sau o omleta cu albus de ou si legume.
Foloseste-te de ziua de luni si pentru a face planul pentru intreaga saptamana. Vezi care sunt posibilele evenimente care iti pot distruge planurile (cina de afaceri, intalnire cu prietenii, etc.). Persoanele care isi planifica evenimentele, pe cat se poate, au mai mari sanse sa reuseasca sa isi duca la bun final planurile.
Marti: Alegeri intelepte
“Cine sanatoase”, “Retete fara multe calorii”, “Idei pentru un mic dejun sanatos” – potrivit studiilor cautarile de acest gen pe google – sau pe subiecte legate de sanatate, nutritie si dieta – sunt cu 30% mai mari in zilele de luni si marti. In loc sa pierzi timpul cautand numeroase informatii, unele contradictorii, alege 2 sau 3 site-uri care te inspira si aboneaza-te la newsletter, astfel incat sa primesti direct in inbox toate informatiile de care ai nevoie.
Miercuri: Intalnirea cu cantarul
Un inceput ambitios te poate face sa te simti epuizata. Foloseste-te de ziua de miercuri pentru a te concentra si a-ti aduna puterile. Mergi la cumparaturi – cu o lista bine stabilita – si refa-ti proviziile de legume si fructe pentru a doua parte a saptamanii.
In plus, acesta e cel mai bun moment ca sa te cantaresti. Potrivit unui studiu facut de Universitatea Cornell, variatiile de greutate pentru cele mai multe femei ating maximul duminica si minimul vinerea, ceea ce face ca miercurea sa fie o zi excelenta pentru a vedea daca eforturile tale de pana acum au succes. Acelasi studiu sustine ca femeile care se cantaresc saptamanal reusesc mai usor sa isi mentina greutatea optima decat cele care se cantaresc lunar sau chiar mai rar.
Joi: Antrenament intens
Tot studiile arata ca prezenta la sala de fitness incepe sa scada dupa ziua de miecuri, asa ca acum este cel mai bun moment sa te programezi la o sedinta intensa de antrenament. Pentru a te asigura ca nu te razgandesti poti ruga o prietena sa mearga cu tine sau sa platesti in avans.
Vineri: Imbraca-te cu pantalonii preferati
Asa cum am precizat anterior, s-a demonstrat ca oamenii cantaresc cel mai putin in dimineata zilei de vineri. Profita de aceasta zi pentru a te imbraca cu pantalonii preferati, acei jeansi skinny pe care stim ca ii adori si astfel iti vei reaminti ca saptamana nu s-a incheiat si ca nu vrei ca eforturile tale sa fie in zadar. 85% dintre persoanele care tin dieta isi respecta planul alimentar in cursul saptamanii si il abandoneaza in weekend. Pentru a evita acest lucru, permite-ti ca, la cina, sa mananci si un desert.
Sambata: Un pic de rasfat
Potrivit studiilor, oamenii consuma cu 236 calorii mai mult sambata, in comparatie cu orice alta zi a saptamanii. Un preparat cu mai multe calorii nu iti va ruina dieta atata timp cat reusesti sa te abtii de la alte abaterii culinare.
Duminica: fa ceva diferit
Daca obisnuiesti sa iti petreci duminicile stand in fata televizorului sau a calculatorului pentru a vedea filme sau seriale, acum este momentul sa renunti la acest obicei. Foloseste-te de aceasta zi pentru a face o activitate fizica, de orice fel. In plus, stiai ca o plimbare de doua ore prin magazine te ajuta sa arzi mai multe calorii decat daca ai alerga timp de 30 de minute?
sursa: elle.ro
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1508 (s) | 23 queries | Mysql time :0.022903 (s)