News Flash:

Cum sa slabesti cand ai diabet

8 Iunie 2016
1385 Vizualizari | 0 Comentarii
Cateva kilograme In minus ajuta la Imbunatatirea starii tale de sanatate si la scaderea glicemiei, In caz ca ai si diabet. Inainte de a pune In aplicare o dieta de slabit, discuta cu medicul curant, pentru ca va trebui sa fii atenta la nivelurile glicemiei si insulinei pe perioada ei.
Urmeaza o dieta echilibrata cand ai diabet
Pentru  a nu risca o crestere sau o scadere brusca a nivelului de zahar din sange, medicul diabetolog Christine Gerbstadt, reprezentanta Asociatiei americane de diabet, recomanda reducerea cu 500 numarul de calorii pe zi.
Este periculos sa slabesti rapid, deci rezuma-te sa pierzi maximum un kilogram pe saptamana. E mai sanatos sa slabesti treptat. Medicul American indica pastrarea unui echilibru In dieta si un meniu cotidian compus din 50-55% carbohidrati complecsi, 30% lipide si 10-15% proteine.

Bauturile care cresc considerabil riscul de diabet  
Alege alimente bogate In carbohidrati complecsi
Spre deosebire de carbohidratii simpli, pe care corpul Ii transforma In grasime pe care o depoziteaza, cei complecsi sunt absorbiti lent si-ti dau energie. Prin urmare, sursele de carbohidrati nu trebuie reduse pe perioada dietei de slabit, ci doar Inlocuite cu unele bune, cum sunt cele de carbohidrati complecsi: orez, ovaz, porumb, linte, morcovi, fasole, nuci, prune, banane, pere, struguri. Se cere si Inlocuirea painii albe cu una integrala.
Taierea surselor de carbohidrati din dieta poate sa topeasca grasimile si sa-ti reduca apetitul, dar pe termen lung duce la probleme de sanatate, pentru ca oxigenul ajunge cu o mai mare greutate la tesuturi si au de suferit inima, ficatul, rinichii.
Redu portiile
Un truc util atunci cand vrei sa slabesti este sa faci o schimbare la nivel cantitativ In ce priveste dieta. La mesele de pranz si cina, Imparte imaginar In trei suprafata unei farfurii. O jumatate din ea ar trebui sa fie ocupata de legume diverse, iar cealalta jumatate de alimente cu amidon (orez, cartofi, paste) si cu proteine, ambele In doua parti egale.
Adauga lactate si cereale la micul dejun, fructe si seminte la gustari, doi litri de apa sau ceai neIndulcit si meniul tau zilnic este echilibrat si sanatos.

Diabeticii au un risc crescut de cancer intestinal 
Evita sa faci exercitii fizice intense cand ai diabet
In timpul exercitiilor scade nivelul zaharului din sange odata cu acela de la nivelul ficatului sau muschilor. In cazul unor sporturi cum ar fi aerobic sau In ridicarea de greutati, glicemia scade periculos de mult si se mentine asa chiar si cateva ore. De aceea e indicat sa alegi exercitii usoare, sa-ti monitorizezi glicemia si sa ai la tine gustari sanatoase.
Daca scopul tau este sa ai cu 500 de calorii mai putin pe zi, daca faci sport poti sa reduci doar cu 200 de calorii, pentru ca vei avea nevoie sa tii sub control nivelul de glucoza din sange.

Persoanele care mananca repede au un risc crescut de diabet 
sursa: clickpentrufemei.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

kilograme sanatate scaderea glicemiei dieta slabit redu portiile
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1699 (s) | 23 queries | Mysql time :0.024309 (s)