News Flash:

Cum sa realizezi un echilibru intre viata personala si cea profesionala

15 Mai 2018
521 Vizualizari | 0 Comentarii

Este important sa fim foarte atenti la acest aspect al existentei noastre: relatia munca-viata personala. Daca nu stim sa delimitam foarte bine cele doua ecuatii, atunci riscam sa avem o viata haotica si nefericita. Desi nu este simplu, incearca sa lasi problemele de la job acolo si sa nu le aduci acasa. Nu vei face decat sa accentuezi starea de stres. In schimb cat esti acasa, relaxeaza-te pe cat posibil, cauta-ti activitati care sa iti faca placere si petrece timp cu oamenii dragi tie.

Cum poti trata bolile doar imbunatatind echilibrul mineralelor din organism

Iata cum sa optimizezi relatia viata personala - birou:

  1. Nu-ti face un obicei de a sta zilnic peste program. Este important sa pleci de la birou la o ora decenta, astfel incat sa ai timp si pentru alte activitati: sa faci sport, sa iesi cu prietenii in oras, sa vizionezi un film.
  2. Invata sa spui “nu” atunci cand ti se dau sarcini suplimentare la munca sau esti implicat in prea multe proiecte. Data viitoare cand esti rugat sa faci ceva ce nu tine de atributiile tale, cantareste plusurile si minusurile inainte sa accepti. Daca tu consideri ca noile proiecte vor avea un impact pozitiv asupra ta si asupra carierei tale, fara sa-ti afecteze programul personal, accepta! Daca stii ca programul tau personal va avea de suferit, spune “nu”.
  3. Planifica-ti timpul alocat familiei si altor activitati de relaxare, la inceput de saptamana. Daca vei avea programata o intalnire cu prietenii intr-o anumita zi din saptamana, vei incerca sa fii cat mai eficient ca sa termini la timp munca pentru ziua respectiva.
  4. Pune familia pe primul plan atunci cand esti acasa. Inchide laptopul si lasa treburile de la job pentru a doua zi. Orice ai de rezolvat, poate astepta pana dimineata!
  5. Renunta la activitatile care te secatuiesc de energie. Multi oameni pierd timp pretios cu persoane care nu sunt importante pentru ei (de exemplu, un coleg care barfeste prea mult). De asemenea, daca renunti sa mai pierzi vremea pe site-urile de socializare in timpul zilei, vei fi mult mai eficient!
  6. Seteaza-ti alarme pe telefonul mobil. Scopuri, intalniri, programari si chiar scurte pauze la calculator trebuie stabilite de la inceputul zilei, ca sa reusesti sa fii cat mai eficient. In momentul in care reminder-ul va suna, iti vei aminti ca trebuie sa lasi la o parte orice alta activitate si sa te concentrezi pe ce ai de facut.
  7. Fa sport! Este important sa te deconectezi de job, iar cel mai la indemana remediu este sportul. Alearga in parc sau mergi la aerobic, fa terapie prin la dans si vei vedea ca vei uita de problemele de la munca. Poti alege orice activitate iti face placere, fie ca este vorba despre un curs de gatit ori despre unul de yoga.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

foarte atenti viata haotica
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1538 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014500 (s)