News Flash:

Cum sa mananci dulciuri fara sa te ingrasi

22 Septembrie 2016
1759 Vizualizari | 0 Comentarii
Excluderea tuturor dulciurilor din dieta presupune un sacrificiu destul de greu de indeplinit si mai ales o mare greseala. Organismul nu trebuie privat de dulciuri, absolut indispensabile. Iata cateva variante de alimente dulci pe care le puteti consuma fara sa stati cu grija ca asta o sa va aduca un mare plus in greutate.

1. Fructe
Desigur v-ati gandit deja la asta. Fructele sunt cea mai buna sursa de glucide si cea mai sanatoasa. Iar unele sunt chiar foarte dulci. De exemplu mango, care este si bogat in nutrienti deci va ajuta in multe alte feluri.

Planta care iti taie pofta de dulciuri 

Atentie, insa, fructele se mananca la distanta de orice alta masa, in jur de 2 ore, ca gustare sau ca masa in sine si in prima parte a zilei. Nu sunt indicate seara pentru ca fermenteaza deci ingreuneaza digestia si va baloneaza.

2. Smoothie-uri si shake-uri
Sunt foarte la moda in ultimul timp. Puteti amesteca tot felul de fructe, iaurt, lapte de migdale si orice din gama nucilor.

3. Iaurturi cu fructe si inghetate facute in casa
Iaurtul la care adaugati fructele preferate mancat ca atare sau pus la congelator si transformat in inghetata este delicios si sanatos. De asemenea, daca va preparati inghetata in casa, urmand anumite reguli.

4. Ciocolata neagra
Cea cu peste 60% cacao nu doar ca nu va ingrasa dar va ajuta sa si slabiti. Plus ca este energizanta si foarte satioasa.

5. Dulciuri cu ingrediente sanatoase
La acest punct voi incerca sa fac un fel de formula dupa care sa recunoasteti un desert sanatos. Depinde de voi cate calorii are deci si cat de mult ingrasa dar, la urma urmei, totul este matematica. Nu trebuie decat sa compensati cumva.

Copii au nevoie de dulciuri sanatoase! Iata o reteta de bomboane gustoase si usor de facut 

Prima regula este: nu faina alba ci integrala.
A doua: nu zahar rafinat ci brun, in cantitate moderata. Iar daca nu puteti renunta la zaharul alb, atunci sa fie cat mai putin.

Ingrediente cat mai naturale, cand vine vorba despre creme, frisca etc si din lactate, branzeturi cu un continut redus de grasime.

Si ar mai fi bine sa nu puneti fructe in prajiturile care au blat din faina, fie ea si integrala. Branza cu blat sau paste fainoase merge, la fel si branza cu fructe. si, desigur, puteti folosi glazuri din ciocolata neagra si diverse sosuri care sa respecte regulile de mai sus.

sursa:andreeasava.ro

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dulciuri 1 fructe
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1322 (s) | 23 queries | Mysql time :0.025079 (s)