News Flash:

Cum sa iti faci acasa un aparat de masaj

15 Iulie 2016
934 Vizualizari | 0 Comentarii
Obiectele rotunde, fie ele pietre sau bile de lemn sunt folosite de secole la masaj pentru a detensiona muschii, articulatiile. Atunci cand aveti nevoie de un masaj de relaxare, dar mai ales unul care sa va calmeze durerile, apelati cu incredere la mingea de tenis

Mingea de tenis poate deveni un veritabil aparat de masaj, daca stii cum sa o folosesti. Ai nevoie de una, doua mingi si o soseta.

Cum se realizeaza corect un masaj pentru relaxare (GALERIE VIDEO)

Cum folosesti mingea de tenis pentru masaj

Masajul consta in presarea zonelor dureroase pe mingea de tenis, sprijinita pe un corp dur: scaun, perete sau podea. Cauciucul tare din mingea de tenis va opune suficienta rezistenta pentru a va presa zonele dureroase fara sa va produca leziuni.

Se aplica la aproape orice tip de masaj. De exemplu, daca vreti sa va relaxati talpile picioarelor, puneti mingea pe podea si apasati cu talpa piciorului descult in fata si in spate timp de 5-10 minute. Stati in picioare si folositi greutatea corpului pentru a obtine suficienta presiune. Folositi un scaun sau un zid pentru a nu va dezechilibra.

La fel procedati cu durerile din omoplati. Va intindeti pe spate, jos la podea, pozitionati mingea de tenis sub omoplat si va "rostogoliti" apasat pe ea in fata si in spate. Corpul va va spune singur unde este centrul durerii.

Cum scapam de dureri de spate printr-un simplu masaj al picioarelor

Pentru dureri la coloana
Pentru a va masa echilibrat coloana, ideal este sa folositi doua mingi de tenis pe care le puteti lipi intre ele cu banda, sa obtineti un opt, sau sa realizati acelasi lucru mai simplu: introduceti mingile una dupa cealalta intr-o soseta veche (de preferinta de bumbac), asigurati-va ca sunt foarte stranse si legati soseta la capat cu un nod puternic pentru ca mingile sa ramana in pozitie.

Asezati-va pe spate pe jos (podeaua trebuie sa fie perfect neteda) si pozitionati-va mingile sub coloana (mingile sa fie de o parte si de cealalta a coloanei). Acum miscati-va incet, astfel incat mingile de tenis sa urce si sa coboare pe zona dureroasa a coloanei vertebrale (pe toata daca este cazul). In scurt timp o sa simtiti efectul benefic al acestui procedeu.

sursa: traiesteieftin.ro

masaj
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1656 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021407 (s)