News Flash:

Cum sa faci un antrenament eficient

22 Ianuarie 2014
1539 Vizualizari | 0 Comentarii
Iata cum sa iti imbunatatesti sesiunile de sport pentru a avea cele mai bune rezultate!
1. Planuri de viitor
Da, este un material despre antrenament, dar la inceput a fost planul si abia apoi "actiunea". Ideal ar fi sa ajungi sa lucrezi de 5 ori pe saptamina daca vrei sa obtii rezultate foarte bune, dar merge si de patru. Intr-o saptamana de antrenament, tu trebuie sa-ti fi canalizat eforturile pe fiecare grupa musculara, fara exceptie. Asta inseamna ca, singura sau cu antrenor, trebuie sa-ti faci un plan de antrenament pentru fiecare zi. Adica poti lucra toata partea superioara a corpului luni (brate, spate, abdomen), marti - picioare, miercuri - talie, joi - brate, vineri - abdomen. Nu uita sa incepi si sa termini exercitiile de fiecare data cu 10-15 minute de cardio.
2. Lumanarea - exercitiul sfant pentru slabit
Poate parea ciudat, dar daca-ti tii picioarele in sus, mijlocul cu mainile si incepi sa faci forfecari de picioare in aer (incruciseaza-le alternativ), ai toate sansele sa slabesti. Antrenorii iti recomanda acest exercitiu in fiecare zi pentru ca, spun ei, leaga centrele energetice din corp, ajuta la imbunatatirea circulatiei in organism si mareste rata metabolica.
3. Abdomene ca la carte
Este foarte posibil sa faci abdomene si sa te trezesti ca te doare capul sau gatul si nu abdomenul. Asta inseamna ca nu le faci bine si ca intr-o saptamana vei avea o migrena de toata frumusetea. Cand faci abdomene, tine degetele incrucisate ca un suport in spatele gatului si incordeaza abdomenul pana il simti ca o piatra de tare. Apoi "trage" din abdomen. Vei simti cam dupa 10-15 repetari daca faci bine sau nu. Senzatia "corecta" ar trebui sa fie o mica durere in abdomen. De asemenea, nu manca nimic cam cu doua ore inainte de a face abdomene, pentru ca o sa-ti vina mancarea pe gat.

Vezi si: Exercitii de dimineata pe care le poti face acasa 
 
4. Smecherii pe banda de alergat
Ca sa dai randament, nu te tine de bara din fata a aparatului si nici de cele din laterale. Mergi si alearga normal. Stai fara grija - orice banda de alergare are un buton de oprire ugenta in caz ca vei cadea, dar asta nu se prea intampla. In al doilea rand, foloseste elevatia ca sa arzi mai multe calorii. Elevatia e panta, si ideea e ca vei da jos mai mult daca alergi pe o suprafata inclinata decat pe una plana. Deci, mareste unghiul de inclinare. Antrenorii spun ca rezultatele sunt cu 10% mai bune.
5. Fara stretching nu-i antrenament
Stiu ca ti se pare de prisos sa te "intinzi" inainte si dupa antrenament, dar de rigoarea cu care faci stretchingul depind multe, de la riscul de accidentare pana la durerile musculare. Cu siguranta, daca ai facut sport, stii care e senzatia din timpul exercitiilor de stretching - simti ca ti se intinde muschiul si ca te cam doare. Asta inseamna ca iti intaresti articulatiile si ca iti "incalzesti" muschii ori pentru a da un mai mare randament, ori pentru a te pazi de pacatoasa febra musculara.

Vezi si: Suferi de diabet? Fa inot, ciclism si alergari! Iata si alte exercitii recomandate 
 
6. Regula de 90 de grade pentru bicicleta
Chiar daca ti se pare cel mai usor de folosit aparat de cardio, are si bicicleta regulile ei de utlizare. In primul rand, chiar daca citesti o revista in timp ce dai din picioare, stai cu spatele drept. In al doilea rand, inainte sa incepi sa pedalezi, ajusteaza-ti pozitia picioarelor si vezi daca intre gamba si pulpa se formeaza un unghi de 90 de grade. Doar asa vei avea rezultatele pe care le vrei.
7. Pasi mari de stepper
Multi folosesc total aiurea acest aparat si se trezesc cu probleme la tendoane sau dureri de picioare. Pune toata talpa pe platforma, nu doar varful, si lucreaza fara sa o ridici de acolo decat, poate, daca ai un ritm foarte alert. Daca ai intrat pe "sprint", atunci poti sa lucrezi pe varfuri un timp. Tine mainile pe cele doua bare din laterale chiar la capatul lor, nu la mijloc sau unde ai chef in acea zi. La capat trebuie sa le tii si sa tragi de bare cu mainile. Daca vrei sa-ti antrenezi mai bine bratele in timp ce lucrezi pe stepper, cumpara-ti o pereche de greutati pentru incheietura mainii. Se va vedea rapid! De asemenea, cand "pasesti" cu stepper-ul, stai neaparat dreapta.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

antrenament abdomene
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1486 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020483 (s)