News Flash:

Cum sa consumi grau bulgur mai des

22 Martie 2016
2877 Vizualizari | 0 Comentarii
grau bulgur
Pune grau bulgur negatit in retetele preferate si fierbe-l la foc mic pana cand se inmoaie. Il poti folosi ca garnitura, in loc de orez brun, orez alb, cuscus sau alte cereale. Pune un pumn de bulgur fiert intr-o salata verde, ca sa o faci mai satioasa sau amesteca grau bulgur cu legume si leguminoase sotate, pentru un pranz consistent.

O reteta simpla si foarte sanatoasa cu bulgur
 
Graul bulgur poate fi macat si la micul dejun, tot fiert, alaturi de alune, nuci si fructe proaspete.
Graul bulgur are mai multe tipuri de vitamine B, fier, mangan si magneziu. O cana de bulgur are 151 de calorii si 5.6 grame de proteine. O singura cana de grau bulgur are 33,8 grame de carbohidrati, ceea ce reprezinta 26% din necesarul zilnic, de 130 de grame.

grau bulgur orez salata legume leguminoase
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1751 (s) | 34 queries | Mysql time :0.037662 (s)