News Flash:

Cum sa combatem crizele de lumbago

14 Februarie 2014
1743 Vizualizari | 0 Comentarii
Contracturile puternice si dureroase ale muschilor din zona salelor, cunoscute sub denumirea de lumbago, pot fi prevenite si combatute cu ajutorul exercitiilor fizice efectuate acasa.
Potrivit clicksanatate, mentinerea unor pozitii vicioase timp îndelungat, cum sunt statul prelungit pe scaun, în fata calculatorului, ortostatismul (statul în picioare), ridicarea si purtarea greutatilor si traumatismele la nivelul coloanei favorizeaza aparitia crizelor de lumbago, care uneori poate duce la imobilizare.

Vezi si: Diferente intre lumbago si hernia de disc
 
„Exercitiile fizice întaresc musculatura spatelui si mentin mobilitatea coloanei, prevenind si combatand astfel contracturile.
Atentie însa, persoanele care au probleme la nivelul musculaturii spatelui sau al coloanei vertebrale trebuie sa efectueze miscarile numai dupa consultul prealabil al kinetoterapeutului“, atrage atentia Anca Didita (foto), instructor de fitness, aerobic si tae-bo în cadrul Sonia’s Gym.

Vezi si: Vezi ce afectiuni si inflamatii trateaza turtita-mare
 
Executa cate opt repetari ale fiecarui exercitiu, reluate în trei serii, de trei-patru ori pe saptamana.
Intins pe saltea, departeaza picioarele, îndoaie bratele si sprijina-te pe palme. Ridica apoi trunchiul, ducand capul pe spate.
Intins pe saltea pe abdomen, cu genunchii îndoiti si bratele întinse în fata, du bratele la glezne.
Intins saltea, cu genunchii îndoiti mainile pe langa corp, ridica bazinul.

Vezi si: Diclovit, capsule gastrorezistente 
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

lumbago contracturi exercitii
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1972 (s) | 34 queries | Mysql time :0.032012 (s)