News Flash:

Cum sa arzi mai multe calorii cand faci sport

30 Iunie 2016
1211 Vizualizari | 0 Comentarii
Sportul este cea mai buna metoda de a te mentine tanara si in forma. Corpul tau are nevoie de miscare si daca faci sport regulat nu vei avea decat de castigat. Miscarea aduce foarte multe beneficii pentru sistemul circulator, pentru sistemul osos, relaxeaza sistemul nervos si tonifica sistemul muscular. in plus, vei avea un corp foarte frumos dezvoltat si un tonus foarte bun pe perioada intregii zile. Iar impreuna cu o dieta variata si echilibrata, sportul inseamna cheia pentru o viata frumoasa si sanatoasa.
Ca in orice alt domeniu si in sport exista mici trucuri pe care le poti aplica pentru a slabi mai repede si mai usor. Este foarte important sa nu exagerezi si sa-i dai posibilitatea corpului tau sa se adapteze la efort fara dificultati.

Cat arzi in timpul unei partide fierbinti?
 
Atunci cand intri in sala de sport cu gandul de a arde mai multe calorii poti face urmatoarele lucruri:
Inceputul antrenamentului trebuie sa fie lent
Acorda-i corpului timpul necesar pentru a se incalzi. Repeta miscarile de incalzire din ce in ce mai repede, pe masura ce fiecare grupa de muschi se incalzeste. incalzirea trebuie sa dureze cel putin 10 minute. in acest interval poti varia intensitatea miscarilor de incalzire pe care le efectuezi, potrivit eva.ro.
Alege o gama de exercitii cat mai diversa
Lucreaza pe rand cu fiecare grupa de muschi si alterneaza exercitiile pentru brate cu cele pentru corp si pentru picioare.
Pe masura ce avansezi in antrenament poti executa exercitii complexe care presupun folosirea simultana a mai multor grupe de muschi. Exercitiile de tipul brate – abdomen sau picioare-abdomen sunt mari consumatoare de calorii si te pot ajuta sa slabesti mai repede. Este important sa nu fortezi peste limite si sa apelezi la sfaturile unui profesionist (antrenor sau sportiv mai experimentat) care te poate ghida pentru obtinerea fara niciun pericol a rezultatelor dorite.
Cand alergi foloseste alternanta repede – incet
Programele benzii de alergare iti permit sa iti setezi parametrii antrenamentului: viteza de alergare, gradul de inclinare al benzii, durata antrenamentului. Daca vrei sa arzi mai multe calorii, alterneaza perioadele de alergare, cu sprinturi scurte (aproximativ 1 minut), dupa care poti sa revii la ritmul obisnuit de alergare. Apoi redu viteza si mergi cateva minute pe banda, dupa aceea reia alergarea si apoi sprintul. Fa acest ciclu de 3-4, timp de 30 de minute si vei constata un consum mai mare de calorii. La fel ca o masina care consuma mai mult combustibil atunci cand pleaca de pe loc si accelereaza, tot aşa şi corpul tau va consuma mai multe calorii atunci cand va trece de la mers la alergare si de la alergare la sprint. Atentie la incaltamintea pe care o folosesti! Ea trebuie sa fie adecvata pentru alergare, cu o talpa care sa absoarba socurile, altfel articulatii genunchilor si gleznelor vor avea de suferit.

Cat arzi in timpul unei partide fierbinti? 
Foloseşte banda de alergare pe modul inclinat
Atunci cand mergi pe banda inclinata consumul de calorii se mareşte.
Antreneaza-te si in aer liber
in sala de antrenament esti intr-un mediu controlat: temperatura si umiditatea sunt constante, nu bate vantul, iar suprafata de antrenament este neteda. Daca alergi in aer liber, corpul tau va arde mai multe calorii, din cauza vantului, a variatiilor de nivel, temperatura si umiditate. Alege sa faci in aer liber 1-2 antrenamente pe saptamana si vei observa ca o sa arzi mai multe calorii ca de obicei. Daca alergi, variaza suprafetele pe care alergi si gradul lor de inclinatie. 
Alergarea in rampa va consuma mai multe calorii decat cea pe suprafata plana sau la vale.
Nu face pauze prea lungi
Este bine sa te odihnesti intre exercitii, dar evita sa faci pauze prea lungi pentru ca iti vei pierde ritmul si astfel si consumul de calorii va scadea.
Odihneste-te 2-3 minute intre fiecare serii de exercitii pentru a da prilejul muschilor sa se relaxeze si respiratiei si pulsului sa revina la valori normale.
Alege o dieta variata, bogata in fibre, in locul celei bazate pe carbohidrati rafinati şi grasimi saturate
Dupa efectuarea antrenamentului, corpul tau are tendinta de a asimila rapid tot ceea ce a pierdut in timpul efortului. 
Produsele bogate in carbohidrati rafinati vor fi rapid metabolizate si inmagazinate sub forma de grasimi si astfel rezultatele eforturilor tale vor fi diminuate. Alege sa consumi fructe sau legume bogate in fibre. Digestia lor este mai lenta si corpul va avea nevoie de mai multa energie pentru a le digera. Iar aportul lor la masa ta corporala este mai scazut. De asemenea, este foarte important sa fii hidratata. in timpul antrenamentului, corpul tau pierde apa. Foloseste fiecare pauza pentru a consuma cantitati moderate de apa. in felul acesta vei evita rigiditatea si durerile musculare care apar pe fondul deshidratarii si care iti pot afecta calitatea antrenamentului si rezultatele obtinute.

Cum sa scapi in fiecare zi de cateva sute de calorii
 

sportul tanara forma miscare sport sistemul circulator sistemul osos
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1873 (s) | 34 queries | Mysql time :0.023610 (s)