News Flash:

Cum reusesc japonezii sa se mentina supli si sa traiasca 100 de ani

23 Septembrie 2013
2880 Vizualizari | 0 Comentarii
Secretele celor mai sanatosi oameni de pe Glob stau in dieta, dar si in miscarea facuta zilnic, spun medicii, care detaliaza patru dintre metodele folosite de japonezi.
1. Dieta cu soia, peste si legume. Japonezii consuma de cinci ori mai multe legume crucifere (varza, conopida, broccoli) decat orice alt popor. "Acestea au un rol important anticanceros.
In plus,mananca  foarte mult peste oceanic si alge, bogate in minerale, mai ales iod si flor si sunt surse foarte bune de acizi grasi omega-3, spune specialistul in alimentatie Corina Zugravu, potrivit evz.ro. De asemenea, niponii sunt mari consumatori de soia. "Este bogata in substante isoflavone, fitoestrogeni care au actiune antioxidata si care fac ca menopauza sa se instaleze mai greu la femei, dar si sa fie mai usor tolerata", mai explica nutritionistul.
2. Orez, nu paine. Orezul e preferat painii printre niponi. Painea alba are un continut caloric mare, ceea ce duce la ingrasare. In schimb, orezul ofera rapid senzatia de satietate.
3. Portii mici. Traditional, japonezii mananca in vase micute care reduc automat portia. In plus, forma speciala face orice fel de mancare sa para mult mai atractiv. “Studiile arata ca portiile mari sunt responsabile de obezitate", avertizeaza nutritionistul.
4. Fara prajeli si ulei. veti vedea japonezi prajind alimentele intr-o baie de ulei sau folosind unt in mancare. Gatesc mai mult la abur sau trag legumele la tigaie sa isi pastreze proprietatile nutritive. De asemenea, folosesc in cantitati mici ulei de canola (rapita). Pestele crud pe care il consuma din belsug prespune insa riscuri.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta japonezi
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1847 (s) | 34 queries | Mysql time :0.043171 (s)