News Flash:

Cum recuperam rapid energia pierduta

7 Martie 2012
2111 Vizualizari | 0 Comentarii

Dupa o zi incarcata la munca sau o ora epuizanta de fitness, toti trebuie sa ne refacem rezervele de energie, de preferat, cat mai repede. Somnul insuficient, alimentatia dezechilibrata, anumite medicamente si stresul continuu ne pot lasa cu o senzatie de epuizare pe care ar fi ideal sa o tratam cu un respiro din rutina cotidiana. Iata cateva trucuri pentru recuperarea rapida a energiei pierdute:

1. Atipeste 10 minute
Cand simti ca ti se inchid ochii de oboseala si nu te mai poti concentra asupra sarcinilor zilnice, retrage-te intr-o incapere linistita si atipeste 10 minute. Un pui de somn de cateva minute te va pune rapid pe picioare si iti va incarca bateriile pentru cateva ore bune. In timpul zilei, nu dormi mai mult de o jumatate de ora, intrucat efectul poate fi cel opus si vei simti si mai acut starea de moleseala atunci cand te vei trezi.

2. Bea suc de lamaie
Sucul de la o lamaie, diluat cu un pahar cu apa, iti va revigora simturile. Mirosul natural de lamaie si vitamina C pe care o contine acest fruct te stimuleaza si iti dau energie! De asemenea, iti poti achizitiona un mini-parfum cu aroma de citrice, pe care sa il aplici la incheietura mainii de fiecare data cand ai o stare de spirit mai putin buna. Aroma de citrice aduce optimism!

3. Revigoreaza-te cu apa rece
Pe langa faptul ca trebuie sa te hidratezi foarte bine in fiecare zi, intrucat si deshidratarea da o stare de slabiciune, te poti revigora instantaneu cu ajutorul... apei! Tine-ti incheieturile mainii sub apa rece timp de 5-10 secunde, spala-ti fata si vei capata imediat o doza buna de energie.

4. Inlocuieste energizantele artificiale cu sucuri naturale si ceaiuri de plante
Bauturile energizante din supermarket si alte excitante (cafea, tutun) consumate in exces nu vor face decat sa iti confere o stare de slabiciune, pe termen lung. Chiar daca pe moment te fac sa te simti mai bine, infuzia de energie se va risipi rapid si nu exista beneficii de lunga durata. Mizeaza mai degraba pe ceaiuri de plante, sucuri naturale, preparate in casa si trucurile oferite de noi in acest articol!

5. Mergi pe jos
De fiecare data cand te simti stresat si obosit, iesi in aer liber, mergi putin pe jos si respira profund. Stilul de viata sedentar, in care stam la birou si ne deplasam numai cu masina, ne aduce dezavantaje pe termen lung. Alege in schimb sa mergi pe jos sau, cel putin, sa faci plimbari mai des, chiar si timp de 15 minute.

6. Mergi la o sedinta de masaj
Nimic nu este mai relaxant, dupa o zi stresanta, decat o sedinta de masaj, dar daca nu ai timp sau bugetul nu-ti permite acest rasfat, poti sa iti faci un masaj rapid al fetei, la ceafa sau talpi in doar cateva minute. Maseaza-ti energic zona cefei, barbiei si obrajilor, iar seara, cand ajungi acasa, maseaza-ti talpile cu un pic de crema hidratanta. 


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1590 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021031 (s)