News Flash:

Cum puteti slabi 3 kilograme in doua saptamana, fara sa va infometati

15 Februarie 2011
1857 Vizualizari | 0 Comentarii

Organismul are nevoie de timp pentru a putea trece de la o alimentative haotica la una echilibrata. Pierderea unor kilograme presupune o restrictie calorica, astfel incat raportul dintre aport si consum de calorii sa fie negativ, iar organismul sa fie fortat sa consume din depozitele de grasime.

O cura de slabire va avea success, atunci cand vei inlocui obiceiurile alimentare proaste, iar cele bune le vei urma toata viata. Iata cateva sfaturi oferite de nutritionistul Mihaela Bilic:

1. Respecta un program cu trei mese principale, la o distanta de 5-6 ore intre ele si cu un interval de minim 3 ore de la ultima masa pana la culcare.

2. Fiecare masa trebuie sa dureze macar 15 minute si sa nu contina alimente fast-food, prajeli, sosuri cu maioneza sau tocaturi.

3. Nu pregati in casa si nu cumpara produse de patisserie sau cofetarie.

4. Nu consuma bauturi racoritoare cu zahar si nici alcool.

5. Trateaza fructele ca pe dulciuri, limiteaza-te la un fruct pe zi.

6. Fii rezonabil(a) si mananca fara sa te preocupe continutul caloric sau marimea portiei: carne slaba de orice fel, produse lactate slabe, peste, oua, fainoase si cereale, orez, legume cat mai multe, toate gatite cat mai simplu. Nu te feri de ciorbe si supe, foloseste sucul de rosii ca baza pentru mancaruri.

Iata un plan de slabire oferit de dr. Bilic, care va ajuta sa scapati de cel putin 3 kilograme in doua saptamani:

Luni

Dimineata: 1 cafea + 1 felie paine + omleta (1 ou + 1 felie de sunca).
Pranz: 200 grame muschi de vita la gratar + 50 grame de paste fierte (cu 1 lingura ulei de masline si condimente). 
Seara: 100 grame de somon afumat (4 felii) + 4 felii pepene galben + 1 salata de cruditati fara maioneza (cu 1 lingura ulei de masline, otet si condimente).

Marti

Dimineata: 1 cafea + 1 ou fiert + 1 iaurt natural (150 g) + 1 felie paine
Pranz: jumatate piept de pui la gratar + 4-5 linguri de fasole verde fiarta + 1 cub unt (10 g) + 1 banana mica
Seara: 200 grame ficatei de pui la gratar + 4 linguri de orez fiert cu sare si condimente + 1 salata de varză cu 1 lingura ulei de masline, otet si sare.

Miercuri

Dimineata: 1 cafea + 1 felie de paine + pasta de branza light + 1 rosie.
Pranz: 200 grame muschi de vita la gratar + 1 cartof copt + 1 salata de muraturi + 1 fruct de sezon.
Seara: 150 grame piept de pui afumat taiat bucatele si pus pe 1 salata mare asortata (1 salata verde + 2 rosii + 1 castravete + 1 ardei gras + 2 linguri ulei de masline, otet, sare).

Joi

Dimineata: 1 cafea + 1 pahar de lapte cu 1,5% grasime + 1 felie de paine + 1 felie de sunca slaba.
Pranz:  200 grame muschi de porc la gratar + 4-5 linguri de varza calita (cu sos de tomate, putin ulei si sare) + 1 felie de paine.
Seara: 200 grame branza de vaci + 2 linguri de smantana cu 12% grasime + 4 linguri de mamaliga + 1 fruct de sezon.

Vineri

Dimineata: 1 ceai + 1 felie de paine + 1 cub unt (10 g) + 2 lingurite de gem.
Pranz: paste cu sos tomat (70 grame paste, 1 ceapa, usturoi, condimente, 2 linguri ulei de masline, 2 linguri de parmezan ras).
Seara: 200 grame peste la gratar + 3-4 linguri de legume asortate  + 1 fruct de sezon.

Sambata

Dimineata: 1 cana de lapte cu 1,5% grasime + 1 ceasca fulgi de cereale.
Pranz: 1 ciorba de vacuta + 200 grame piept de pui la gratar + 1 salata verde cu 1 lingura ulei de masline.
Seara:  200 grame muschi de vita la gratar + 5-6 ciuperci la gratar + 1 salata de muraturi + 1 inghetata de fructe (2-3 cupe fara frisca).

Duminica

Dimineata: 1 cafea + 2 crenvursti + 1 lingurita de mustar + 1 felie de paine.
Pranz: 1 ciorba de pui cu legume + 1 conserva de ton in suc propriu pusa peste 1 salata mare asortata (vezi mai sus) + 5 masline + 2 linguri porumb fiert.
Seara: 1 mozzarella + 1 rosie + 1 cotlet de porc la gratar + 4 linguri piure de cartofi + 1 salata muraturi.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

luni marti miercuri joi vineri sambata duminica
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1649 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014122 (s)