News Flash:

Cum poti slabi fara sa renunti la paine, cartofi si paste

7 Iunie 2011
3696 Vizualizari | 0 Comentarii

Multe persoane care vor sa slabeasca sau sa-si mentina greutatea se feresc de carbohidrati, insa o dieta aflata pe val in SUA ii contrazice pe cei care sustin ca alimentele bogate in carbohidrati ingrasa. Potrivit acestei diete, poti slabi fara sa renunti la paine, cartofi si paste, informeaza Daily Mail.

In cartea "The Carb Lover's Diet" ("Dieta iubitorilor de carbohidrati"), Ellen Kunes, redactor sef al revistei Health, si nutritionista Frances Largeman-Roth, scriu ca numeroase studii au demonstrat ca metabolismul este accelerat odata cu includerea in dieta a carbohidratilor. Ele sustin ca poti slabi in jur de trei kilograme pe saptamana daca mananci paine, catofi copti, paste sau orez.

Pastele fainoase nu ingrasa, daca stii cum sa le prepari 

Spre deosebire de celelate diete restrictive, regimul bogat in carbohidrati ofera organismului energia de care are nevoie pe tot parcursul zilei. Aceste substante nutritive sustin corpul atunci cand este la dieta.

Autoarele spun ca aceasta cura mai are un alt avantaj si anume acela ca numarul de calorii este unul restrans, deoarece carbohidratii au capacitatea de a crea rapid senzatia de satietate si de a o pastra pe o perioada mai mare de timp. In plus, pentru ca acest regim este bogat si in amidon, prin natura alimentelor permise, procesul de ardere a grasimilor este intensificat. Iata care sunt regulile dietei pe baza de carbohidrati:

1. La micul dejun se recomanda carbohidrati de inalta calitate. Astfel, la prima masa a zilei este indicat sa mancati o porti de lapte cu cereale integrale. Alte variante de mic dejun mai sunt o banana, trei-patru biscuiti de secara cu o cana de ceai, doua felii de paine din cereale integrale, musli cu lapte, piersici, iaurt sau secara cu gem si o cana de ceai sau lapte.

2. Pe lista alimentelor recomandate pentru pranz si cina se afla o portie de cartofi copti, mazare, orez sau fasole cu 200 de grame de carne slaba, de preferat piept de pui, carne de curcan sau peste si cel mult doua felii de paine. Atat la masa de pranz cat si la cea de seara se va bea un pahar de lapte usor incalzit.

3. Intre mese se mai recomanda cate o gustare, de preferat un baton de cereale integrale, un fruct sau o leguma cruda.

4. Pentru ca hidratarea este esentiala, pe parcursul zilei se recomanda sa beti doi litri de apa. De asemenea, pe langa apa, mai poti bea cafea, ceai verde sau negru, lichide care se vor include in dieta dupa a saptea zi de regim. Aceste bauturi nu trebuie indulcite cu zahar, ideal pentru acest lucru fiind laptele semidegresat..

5. Stabileste-ti un program de mese si respecta-l cu strictete.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1490 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020557 (s)