News Flash:

Cum poti slabi cu humus?

30 Ianuarie 2017
1303 Vizualizari | 0 Comentarii
Ingredientul de baza al humusului sunt boabele fierte de naut. Acestea au un continut ridicat de proteine si fibre, fiind considerate un aliment esential pentru sanatate. 
Cum te ajuta humusul sa slabesti?
Confera satietate
Deoarece humusul are un continut mare de fibre si proteine confera satietate si te impiedica sa faci alegeri alimentare proaste. Un studiu realizat arata ca persoanele care obisnuiesc sa consume naut au fost mai putin tentate sa aleaga alimente de tip fast-food bogate in calorii si au reusir sa slabeasca mai usor.
Poti sa-l folosesti in locul maionezei
Astfel vei avea o alternativa mult mai saraca in calorii pe care o poti folosi cu incredere atunci cand tii dieta. In plus, poti sa-l folosesti si pentru a face un dressing hipocaloric pentru salate.
Poti sa-l faci foarte usor acasa
Cu o conserva de naut si putin ulei de masline (in cazul in care nu ai la indemana tahina) poti sa prepari foarte rapid humus pe il poti consuma la orice masa principala, precum si la gustari. 
Constituie o gustare perfecta
In loc sa optezi pentru dulciuri care furnizeaza multe calorii, poti sa alegi humusul ca gustare intre mesele principale. Acesta confera satietate, scade colesterolul si furnizeaza energia de care avem nevoie. 
De regula o lingura cu humus are in jur de 25-30 de calorii, iar 100 de grame de humus vor aduce 177 de calorii.
Ca sa te asiguri ca are un continut mai mic de grasimi este bine sa-l prepari acasa si sa folosesti apa de la naut in locul uleiului de masline. Astfel vei obtine un humus mai sarac in calorii si mult mai gustos. 
Daca vrei sa slabesti trebuie sa eviti consumul de humus in combinatie cu painea. Este de preferat sa-l consumi ocazionat cu lipii, alaturi de multe verdeturi si legume. De asemenea, daca vei cumpara humusul din supermarketuri trebuie sa citesti cu atentie eticheta cu ingrediente, deoarece sunt introdusi adesea aditivi. 
Cel mai bine este sa faci humusul acasa din conserve cu boabe de naut mixate in robot cu pasta de susan (tahina), sare, piper, zeama de lamaie, usturoi si putin din apa in care au stat boabele de naut. Astfel, continutul sau caloric va fi mai mic si il poti face dupa gusturile tale, adaugandu-i si condimentele preferate (boia afumata, chimen, curry) sau legume precum sfecla rosie/dovleac/spanac.
Consuma humusul cu legume crude (felii de castravete, morcov, telina apio, ardei gras), cu o salata mare de rucola sau salata verde, in lipie combinat cu avocado si legume/verdeturi sau cu crackersi din secara.
sursa: eva.ro

humusului naut confera satietate
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1490 (s) | 23 queries | Mysql time :0.025078 (s)