News Flash:

Cum poti scapa de calorii mancand

22 Ianuarie 2014
1093 Vizualizari | 0 Comentarii
Cateva ore de exerciţii fizice pe săptămană nu ar trebui să lipsească din programul nimănui, indiferent de cat de încărcat ar fi acesta. 
Un organism sănătos se întreţine numai cu o dietă sănătoasă şi cu sport. Insă, pentru ca efortul fizic să dea randamentul maxim, este foarte important să ştim cum să ne hidratăm şi să ne energizăm corpul.

Vezi si: Cat arzi in timpul unei partide fierbinti? 

Află care sunt mai jos sfaturile nutriţioniştilor.
Dacă te-ai hotărat să mergi la o sală de antrenament, primul pas a fost făcut, însa nu este suficient. Pentru a da cel mai bun randament, trebuie să înveţi să alegi corect alimentele pe care să le consumi înainte de a merge la sala şi după ce pleci de acolo.
Nu te duce la sală cu stomacul gol
Este o mare greşeală să te înfometezi înainte de a merge la sală, dar nici nu poţi merge la antrenament cu stomacul plin. Ideea că vei arde mai multe calorii pe stomacul gol este o mare greşeală. Dacă vrei să îţi maximizezi rezultatele exerciţiilor fizice, să ai energie şi să arzi ţesutul adipos, atunci este important să mănanci.
In cazul în care nu ştiai, mare parte din energia pe care o foloseşti în timpul exerciţiilor fizice nu vine de la ultima masa luată, ci de la carbohidraţii şi grăsimea stocate în muşchi. Asta înseamnă că trebuie să îţi asiguri mereu o alimentaţie sănătoasă, nu doar înainte de antrenament. 

Vezi si: Obisnuiesti sa iei masa la restaurant? Daca citesti asta, s-ar putea sa o faci mai rar!  
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

alimentatie
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2063 (s) | 23 queries | Mysql time :0.041078 (s)