News Flash:

Cum poti sa combati durerea intr-o saptamana. 7 solutii naturale pentru 7 tipuri de durere

15 Februarie 2016
2456 Vizualizari | 0 Comentarii
Sute de milioane de oameni din toata lumea o au si vor sa scape de ea. Durerea este motivul pentru mai bine de 25% din vizitele la medic. Pastilele si durerea au devenit o combinatie periculoasa, iar abuzul si dependenta de analgezice - o epidemie. Iata cateva solutii naturale pentru diferite tipuri de durere.

Dureri musculare

Muschii au un mecanism foarte simplu de functionare: daca vrei sa-ti deschizi muschii, se vor deschide. Cand vrei sa-ti contractezi muschii (cand vrei sa ridici greutati, te plimbi sau esti activ, de exemplu), ei se contracta, fara nicio problema. Tot acest mecanism e realizabil datorita mineralelor.

Ele impiedica blocarea muschilor, spasmele musculare. Daca in corp nu avem destule minerale, pentru echilibrul muschilor, cand incerci sa contractezi muschii, ei nu se mai misca. Muschii au spasme si creeaza disconfort, chiar si de la lucruri marunte. Uneori nu stii de ce ai dureri.

O solutie pentru astfel de dureri este o combinatie de potasiu, calciu si magneziu. Este un supliment care se gaseste la plafar si in farmacii si are urmatoarele doze: 600 mg de calciu, 400 mg de magneziu si 200 de mg de potasiu.

Scapa de durerea in diverse zone ale corpului doar cu un cleste de rufe

Durerile de ceafa

Sunt trei cauze principale ale problemei: geanta (ca sa fii in siguranta, trebuie sa aiba maxim 1,4- 2,3 kg; cand e mai grea de atat, te dezechilibreaza si iti da dureri de ceafa), presiunea zilnica din viata ta (care te face sa fii mai incrancenat in viata - simtim tensiune in ceafa) si postura (daca stai drept, ca tras de o sfoara, totul e in regula; fara postura, coloana vertebrala suporta multa greutate suplimentara, fiindca te trage in directii in care nu vrei).

Cea mai buna solutie sa tratezi problema aceasta este noaptea, cand dormi. In acel moment, daca ai capul putin mai in fata sau mai in spate, adaugi stres asupra coloanei vertebrale si a nervilor din jurul coloanei, mai ales in zona cefei. Perna ideala ar trebui sa aiba o zona centrala mai joasa decat restul ei si, dormind pe o asemenea perna, se pot combate durerile de ceafa:
Punand capul in zona centrala, capul se va relaxa, nemaiexistand nici un unghi la ceafa. Este o perna de postura care aliniaza coloana si ceafa.

Durerile de coloana

Multa durere are baza neurologica, dar sunt lucruri pe care le putem schimba. De exemplu, durerile cauzate de nervi la coloana, cum ar fi hernia de disc. Nervii din coloana vertebrala sunt presati daca discurile sunt strivite. Cand faci diverse lucruri si pui greutate in plus pe coloana (fie de la trauma, fie de la viata cotidiana), apare o inflamatie si discurile scapa fluid; acesta irita si inflameaza nervii si acest lucru cauzeaza o durere disproportionata fata de trauma propriu-zisa.

Solutia nu implica intotdeauna o operatie, ci un antiinflamator simplu: scoarta de salcie alba. Aspirina a aparut fiindca oamenii stiau ca scoarta de salcie continea salicilati. Actioneaza la fel ca aspirina si este naturala, relativ ieftina. Se iau 4-6 ml de extract de scoarta alba. Se picura in paharul cu apa, se amesteca si se ia de 3 ori pe zi, ca orice alt produs antiinflamator.

Analgezice naturale. Cele mai puternice 7 plante care combat durerea la fel de eficient ca aspirina sau ibuprofenul


Durerea de sciatica
Cand ai disconfort in zona lombara, din cauza compresiei, ai dureri ascutite in jos (spre picioare). Acea durere se poate manifesta in multe feluri diferite, in functie de perioada in care te prinde. Aceste dureri nu au loc fiindca ai o inflamatie, ci din cauza compresiei, a faptului ca nervii sunt presati. Si asa apare amorteala. Uneori, o senzatie de soc electric.

Solutia este sa folosesti un scaun si o minge de tenis (sau alta similara). Stati pe un scaun, asezati o minge de tenis sub partea de sus a fesei, acolo unde, de multe ori, se intinde durerea de spate. Apoi rulati mingea usor, folosindu-va de greutatea si de presiunea corpului. Tineti mingea in fiecare pozitie aproximativ 10-15 secunde, astfel nervul sciatic nu va mai fi comprimat. 

Durerile articulare

Sunt cauzate de traume repetate - jogging-ul fiind un exemplu, dar nu singurul)- au loc fiindca zgariem captuseala delicata de la articulatii, unde cele doua oase se ating.

Ceva foarte util in cazul durerilor articulare este gelul de arnica. Este un remediu care actioneaza rapid, iar efectul se mentine mult timp. Gelul pe baza de arnica e bine sa se aplice pe articulatiile afectate de doua ori pe zi, dimineata si seara.

VIDEO - Exercitiul care combate durerea de genunchi in 30 de secunde

Durerile de picioare
Aceste dureri se asociaza, de multe ori, cu cele articulare. Din moment ce piciorul are peste 26 de oase, impreuna cu mai multe ligamente si tendoane, un singur pas gresit poate cauza probleme instantaneu.

Solutia o reprezinta insertiile de ortezare. Sunt solutii ieftine, insa tineti cont de faptul ca acest lucru poate implica o incercare de a descoperi ce proteza functioneaza cel mai bine pentru tine.

Durerile de cap
Exista trei remedii contra durerilor de cap pentru dimineata, pranz si seara. Functioneaza in momente diferite ale zilei din motive importante.

Remediul de dimineata: multi oameni nu-si dau seama de ce au dureri de cap dimineata. Cand te culci noaptea, daca dormi bine, muschii se relaxeaza. Ca sa te trezesti, corpul iti creste tensiunea. Acesta e un lucru bun, cu exceptia cazului cand ai multa presiune in vasele de sange, si muschii sunt mai rigizi, dupa somn: acest lucru cauzeaza durerile de cap de dimineata.

Sa spunem ca te-ai trezit. In mod normal, sari din pat si pleci. Dar primul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa-ti duci fiecare genunchi la nas - daca poti. Daca nu poti sa-ti atingi nasul cu genunchiul, nu e grav. Ideea e sa-ti relaxezi spatele si sa te eliberezi de tensiunea musculara. In asa fel, te trezesti bland, sangele se pune in miscare in muschii picioarelor si ai toracelui.

Apoi, stand pe burta, vei face un exercitiu numit "cobra". Din pozitia intins pe burta, te ridici pe maini tinand soldurile pe pat. Privirea este inspre tavan si partea inferioara a spatelui se intinde. Lucrul acesta deschide muschii spatelui si permite relaxarea inimii.

Remediul de pranz: frecvent, oamenii spun ca au, in jurul acestui moment al zilei, dureri de cap de la stres. Tensiunea din viata duce la diverse dureri musculo-scheletale. Prea mult stres te face adesea mai sensibil la mici disconforturi care in mod normal nu ti-ar atrage atentia. Solutia e folosirea unor mirodenii, ca sa reducem tensiunea.

Ghimbirul, sub forma de comprimate, ajuta la combaterea inflamatiei. Il poti pune in orice mancare vrei. Turmericul este si el un antiinflamator. Si capsaicina din fulgii de ardei iute e foarte eficienta in reducerea durerii si actioneaza direct asupra mecanismului de percepere a durerii.

Toate acestea au ca efect reducerea durerii si au fost confirmari in acest sens si prin intermediul studiilor care au aratat de ce ele reduc inflamatia si iritatia, care provoaca dureri de cap (mai ales la pranz).

Remediul pentru noapte: seara se petrec doua lucruri - ai acumulat diverse probleme pe parcursul zilei si trebuie sa previi si durerile de cap de a doua zi. Cel mai bun mod de a face asta este band ceai de hibiscus. Acesta ajuta la reducerea cresterii bruste a tensiunii dimineata (care ducea la durerile de cap).

durerea dureri musculare durerile articulare
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1563 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020621 (s)