News Flash:

Cum poti beneficia de toate vitaminele din legume

21 August 2011
1675 Vizualizari | 0 Comentarii

Nu exista specialist in nu­tritie care sa nu reco­mande consumarea fruc­telor si a legumelor in stare proaspata sau gatite cat mai putin, la aburi. Si asta pentru ca majoritatea vegetalelor pierd vitaminele daca sunt preparate termic.

Nu doar gatitul la temperaturi mari este dusmanul acestor substante care au un rol important in mentinerea proceselor celulare. Potrivit nutritionistilor, nu are rost sa cumparati legume proaspete daca le depozitati timp de cateva zile in frigider. De exemplu, o rosie pierde jumatate din continutul de vitamina C dupa o saptamana de depozitare in frigider.

5 vitamine si minerale esentiale care incetinesc imbatranirea

De asemenea, nu taiati legumele in bucatele cand gatiti. Este mai indicat sa le gatiti intregi pentru a evita dispersia vitaminelor.

Evitati expunerea legumelor sau a sucului de fructe la lu­mi­na, deoarece razele de soare pot reduce continutul de vitamine.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

vitaminele
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1483 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014235 (s)