News Flash:

Cum ne revenim dupa mesele de Craciun

27 Decembrie 2011
1577 Vizualizari | 0 Comentarii

Peterecerile de Craciun pot fi dificile, mai ales daca inseamna abuzuri alimentare si bahice. Cu atat mai greu este pentru cei care se intorc la serviciu. Cateva sfaturi pot face recuperarea mai usoara, de la caz la caz. 

Cel mai mare inamic al perioadei este stresul, care vine cu toate neplacerile asociate: insomnie, apetit exagerat, scaderea imunitatii. Stresul de dinainte de Sarbatori, stresul drumului spre locul de petrecere, petrecerea in sine, care si ea poate fi stresanta, intoarcerea acasa si gandul ca trebuie sa te intorci la munca, toate sunt motive de stres. Iata cum ne revenim Craciun:  

1. Inchide ochii cateva clipe si respira.
Nu te gandi la nimic sau, daca altfel nu se poate, ordoneaza in functie de prioritati toate cele pe care le ai de facut. Sterge fara regrete obiectivele care sunt pe ultimele locuri. In mod cert pot fi amanate, te indeamna Yahoo Shine. 

2. Mananca o supa de pui sau o supa de zarzavat.
O supa crema de legume, bauta pe indelete dintr-o cana mare este la fel de utila. Supa te hidrateaza, reface echilibrul electrolitic. Supa de pui este buna pentru cresterea imunitati, detensioneaza, iar supele de legume sunt o binefacere pentru sistemul digestiv, solicitat mult in ultima perioada. 

3. Dormi o ora in pus.
Somnul este o cale care te ajuta sa-ti cresti imunitatea, este cel mai bun medicament antistres, regleaza nivelul de glucoza si scade apetitul. Nu uita sa respecti regula celor sase-opt ore de somn in fiecare zi, si nu bea mai mult de doua cesti de cafea pe zi.

4. Improspateaza aerul
Aeriseste des, regleaza temperatura din camera la 22 de grade si pastreaza o sursa de aer proaspat. Evita transportul public, zonele aglomerate in spatii inchise. Acestea sunt locurile in care are loc o contaminare in masa cu microbi si germeni. 

5. Bea multa apa.
Deshidratarea nu aduce doar dureri de cap, dar te face si foarte morocanos, da somnolenta si te face iritabil. Un consum crescut de lichide mentine la cote ridicate concentratia de limfocite in sange, pune im miscare sistemul limfatic si previne acumularea de toxine. 

Este foarte bine, pentru sanatatea rinichilor, pentru un tranzit intestinal bun si pentru preveirea acumularii de grasim sa bei un pahar de apa dupa fiecare ceasca de cafea, dar si dupa fiecare pahar cu vin sau alcool. 


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

improspateaza aerul
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1543 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013629 (s)