News Flash:

Cum iti creezi o dieta eficienta impotriva cancerului

18 Iunie 2019
187 Vizualizari | 0 Comentarii

O dieta impotriva cancerului se axeaza pe reducerea toxinelor ingerate, sustinerea procesului de detoxifiere si furnizarea nutrientilor esentiali pentru fortificarea organismului. Descopera ce poti face pentru a intensifica efectele benefice. Meniul zilnic trebuie sustinut de masurile potrivite pentru a-ti proteja organismul impotriva cancerului, indiferent daca ai primit un astfel de diagnostic sau daca ai un risc foarte mare. Iata ce masuri poti lua pentru a creste eficienta unei diete care lupta impotriva cancerului:
 
1. Bea apa pura. Apa de la robinet contine sute de substante care iti pot pune in pericol sanatatea fara sa banuiesti, de la pesticide si metale grele pana la hormoni artificiali si alte substante poluante. Apa ambalata in sticle este si mai putin reglementata, asa ca masura cea mai utila pentru tine este un filtru care elimina clorul, fluorul si alte substante daunatoare din apa pe care o folosesti pentru a gati sau pe care o bei tot timpul.
 
2. Gateste alimentele la temperaturi scazute si evita sa arzi mancarea.
- nu praji alimentele si redu foarte mult consumul de preparate de la fast food, cartofi prajiti, chips-uri, prajituri, cereale si biscuiti;
- nu ai cum sa elimini complet acrilamida care se acumuleaza in alimentele prajite, dar daca ai un meniu echilibrat si eviti alimentele procesate vei reusi sa previi imbolnavirea sau agravarea starii tale de sanatate;
- coacerea si rumenirea alimentelor la cuptor cresc cantitatea de acrilamida, dar fierberea clasica sau la aburi nu prezinta acelasi risc. De asemenea, nu gati ingredientele timp indelungat si evita temperaturile extrem de ridicate;
- nu pastra cartofii in frigider pentru ca vor ajunge sa contina foarte multa acrilamida. Daca planuiesti sa-i gatesti la o temperatura ridicata lasa feliile de cartof in apa timp de 2 ore pentru a reduce cantitatea de acrilamida cu pana la 50%. Chiar si o simpla clatire de 30 de secunde cu apa rece va diminua nivelul de acrilamida cu 20%;
- nu consuma foarte multa paine, iar atunci cand iti este pofta de un sandvis alege varianta care contine grau sau seminte incoltite.
 
3. Evita cerealele rafinate si zaharul adaugat
Corpul tau poate utiliza eficient numai zaharurile naturale, motiv pentru care orice forma de zahar rafinat sau cereale procesate vor fi dificil de digerat si pot cauza probleme la nivelul tractului intestinal si in tot corpul. Zaharul adaugat se poate regasi in cutiile de paste, in preparatele congelate, in faina de grau, in cerealele de la cutie, in branza rasa sau chiar in diferite uleiuri procesate la temperaturi ridicate. Produsele care contin soia si porumb pot fi periculoase pentru organism daca sunt modificate genetic, favorizand absorbtia incompleta a nutrientilor.
 
Iata cum te poti proteja:
- verifica etichetele cu atentie pentru a te asigura ca nu alegi un produs cu mult zahar. Evita inlcusiv siropul de orez brun;
- fii prudent cand vine vorba despre produse care par sanatoase, dar de fapt contin ingrediente nocive cum ar fi variantele fara grasimi, fara lactoza, fara gluten. Laptele de orez si celelalte alternative pentru produsele lactate pot avea foarte mult zahar sau grasimi, precum si conservanti sau coloranti;
- incearca sa introduci in meniul tau quinoa si hrisca pentru a inlocui treptat orezul alb, pastele, painea si cerealele rafinate;
- clateste boabele de cereale si lasa-le la incoltit: in cadrul unui studiu realizat de cercetatorii de la Universitatea Cornell s-a constatat ca prin clatirea orezului brun de 5-6 ori, pana cand apa este curata, se reduce cantitatea de arsenic cu 55%. De asemenea, daca vei gati orezul in ibricul in care prepari de obicei cafeaua continutul de arsenic va scadea cu 45%. sursa: eva.ro

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta anticancer alimentatie sanatoasa
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2265 (s) | 34 queries | Mysql time :0.018906 (s)