News Flash:

Cum dai burta jos repede si bine

20 Noiembrie 2017
41636 Vizualizari | 0 Comentarii

Datorita meseriei mele, am ocazia sa aud zilnic intrebarile "Cum dau si eu burta jos?" si "In cat timp ajung sa dau burta jos?". La aceste intrebari nu exista un raspuns exact sau o perioada exacata in care persoana in cauza poate avea rezultatele dorite. La intrebarile de mai sus, raspunsurile stau chiar in stilul de viata al clientilor si in felul cum abordeaza aceasta schimbare, explica pentru ziare.com antrenorul Dani Grigore.

Zilnic apar pe piata "diete perfecte" si exercitii "minune" care induc in eroare consumatorii de toate varstele, de la cei tineri pana la cei care au trecut de 50 de ani si nu mai reusesc sa slabeasca sau sa isi reintre in forma din tinerete. Pentru a face lumina in aceasta chestiune, trebuie sa specific ca nu exista o reteta minune, o pastila minune sau exercitii minune. De aceea m-am gandit sa enumar cateva reguli de baza dintr-un stil de viata sanatos.

  • - In fiecare dimineata, bea un pahar de apa calda cu lamaie pe stomacul gol sau zeama de la o lamaie, o lingurita de ulei de masline si un varf de cutit de sare de mare;
  • - Nu sari peste micul-dejun;
  • - Bea 2 litri de apa zilnic + ceaiuri neindulcite (verde, musetel, ghimbir, tei, infuzie de fructe) ;
  • - Gustarile sunt reprezentate de: fructe, seminte, alune, caju, fistic, stafide, toate crude;
  • - Ultima masa va fi intotdeauna cu 90-60 de minute inainte de somn;
  • - Nu pierde noptile, trebuie sa te odihnesti minimum 7-8 ore;
  • - Respecta programul de masa zilnic: 3 mese + 2 sau 3 gustari;
  • - Mananca mereu la aceleasi ore, atat cat programul iti permite. E foarte important!;
  • - Elimina din alimentatie: chips-uri, covrigei, produse de patiserie din faina alba, mezeluri,dulciuri, branza topita, branza "feta", porumb fiert, cascaval, margarina, paine alba;
  • - Fructele se vor manca inaintea mesei cu minimum 1-2 ore sau la 1-2 ore dupa masa;
  • - Inlocuieste pastele clasice cu cele integrale, orezul alb cu orez integral sau salbatic;


Tine cont:

  • O portie de carne = cat iti incape intr-o palma
  • O portie de peste inseamna = sa depaseasca putin palma
  • O portie de branza = o felie cat 2-4 degete
  • Elimina zaharul
  • Elimina bauturile carbogazoase


Pentru a imbunatati rezultatele si pentru a imbunatati forma fizica trebuie sa existe un echilibru intre miscare si alimentatie. Rezultatele de la sfarsitul unei luni sunt exact proportionale cu implicarea in noul stil de viata, frecventa la sala, miscarea in aer liber, antrenamentele intense etc. Trebuie sa existe un echilibru intre odihna, miscare si alimentatie; daca acest echilibru nu exista, cel in cauza risca sa nu isi atinga obiectivul sau sa se accidenteze.

Reguli pe care trebuie sa le urmaresti pe perioada antrenamentelor/miscarii:

  • - Nu sari peste incalzirea specifica antrenamentului;
  • - Antreneaza-te in functie de obiectiv, varsta, sex, probleme de sanatate;
  • - Intensitatea este mai importanta decat durata;
  • - Antreneaza-te cu greutati;
  • - Invata exercitii noi;
  • - Alege antrenamentul pe timp;
  • - Hidrateaza-te pe durata antrenamentului;
  • - Nu sari peste stretching;


Recomandare antrenament in sala, "40 minute":

Info:

  • - repeta acest circuit de 3 ori
  • - fara pauza
  • - consuma 1l de apa pe durata antrenamentului
  • - stretching la sfarsitul antrenamentului


Set 1

  • 1. Genuflexiuni 20 sec
  • 2. Pauza 10 sec
  • 3. Flotari 20 sec
  • 4. Pauza 10 sec


X 4 seturi

  • Banda - distanta 500 m, viteza 9-11 km/h


Set 2

  • 1. Mers fandat 20 sec
  • 2. Pauza 10 sec
  • 3. Plank in palme 20 sec
  • 4. Pauza 10 sec


X 4 seturi

Banda - distanta 500 m, viteza 10-11 km/h

 


burta stilul de viata schimbare diete perfecte exercitii
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1190 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013420 (s)