News Flash:

Cum combatem astenia de primavara

8 Martie 2019
287 Vizualizari | 0 Comentarii

Astenia de primavara este definita printr-o stare generala de slabiciune a organismului, cu lipsa energiei si cu momente de depresie, iar simptomele pot fi de scurta durata, cronice sau intermitente, avand multiple variatiuni de la caz la caz. In general, termenul de astenie se aplica in situatiile in care o persoana resimte oboseala acuta fizica si psihica fara sa fi depus un efort semnificativ, are un somn agitat cu multe intreruperi si o sensibilitate accentuata la anumiti stimuli. Potrivit studiilor, astenia poate afecta intregul corp sau doar anumite regiuni, ingreunand indeplinirea anumitor activiati simple, de zi cu zi, si creand iluzia de slabire a intregului organism. Oricat de coplesitoare ar parea efectele sale, exista cateva moduri de a combate astenia de primavara si de a avea mai multa grija de propriul corp, fara a recurge direct la un tratament medicamentos.

Exercitiile fizice: Desi vei simti ca nu ai suficienta energie pentru asta, exercitiile usoare sunt benefice si pentru combaterea asteniei, nu doar pentru prevenirea ei. Plimbarile lungi, inotul sau programele mai lejere de aerobic ajuta organismul sa elibereze mai multe endorfine, ajutand la o stare generala mai buna.

Hidratarea: Pentru a recapata vitalitatea si a ameliora multe dintre simptomele asteniei, hidratarea corespunzatoare este esentiala. Asadar, asigura-te ca ii oferi corpului suficienta apa, in functie de greutate si de stilul de viata.

Distractia: Aforismul „rasul este cel mai bun medicament” se aplica perfect in acest caz. Activitatile distractive pot alunga orice stare de melancolie, asa ca trebuie incluse in programul zilnic.

Somnul: Privarea de somn creeaza o stare generala de irascibilitate si scade puterea de concentrare, ingreunand orice activitate din viata de zi cu zi. In timp, lipsa somnului poate provoca probleme grave de sanatate cum ar fi cele de memorie, cardiace, diabet sau chiar cancer. Pentru o buna dispozitie si, mai ales, un corp sanatos, este indicat un somn linistit de minimum 7 ore in fiecare noapte

Vitamina B: Aceasta vitamina este un adjuvant natural care lupta impotriva oboselii si se gaseste in cantitati mari in banane sau in cerealele integrale.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

astenie primavara miscare hidratare vitamina b slabiciune depresie
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1701 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020528 (s)