News Flash:

Cum alegi cel mai bun iaurt

7 Februarie 2016
1220 Vizualizari | 0 Comentarii
"USDA ghiduri alimentare" recomanda 3-4 portii de produse lactate pe zi, pentru majoritatea oamenilor. Daca ai consumat 1 - 2 portii de lapte si vrei sa suplimentezi aportul lactatelor cu o portie sau doua de iaurt pe zi, alege un iaurt cu mai putin de 120 kcal si 1g de grasimi saturate pentru o portie de 115 grame.

5 motive pentru a manca zilnic 250 de grame de iaurt

Multe iaurturi indeplinesc aceste criterii. Unele sunt chiar mult mai scazute in calorii si fara grasimi (si fara trans grasimi, de asemenea). Daca mananci cel putin 3 portii de iaurt pentru a inlocui laptele, alege iaurtul cu continut scazut de calorii, ridicat de calciu, fara grasimi trans si fortificat cu vitamina D.

In afara faptului ca iaurtul trebuie sa fie scazut in calorii, cauta produsul care contine cel putin 15% calciu/valori zilnice per 115 grame, daca nu consumi alte alimente bogate in calciu. Daca mananci cel putin 3 portii de iaurt pe zi, este indicat ca macar o portie sa nu contina acizi grasi trans. In mod surprinzator, spre deosebire de lapte, nu toate iaurturile sunt fortifiate cu vitamina D, asa ca citeste cu atentie etichetele produselor inainte de a cumpara. Daca consumi iaurt pentru un intestin sanatos, cauta iaurturile specifice.

Combinatia iaurt - seminte de chimion arde grasimile si reduce colesterolul. Poti slabi 6 kilograme in 3 luni

Multe studii au raportat ca un consum de iaurt cu culturi active sau probiotice, poate imbunatati functiile intestinale. Anumite tulpini, cum ar fi bulgaricus L, S thermophilus, L casei, B. bifidum, L. plantarum au fost bine studiate in determinarea beneficiilor pentru sanatate aduse intestinului uman. Aceste detalii trebuie sa fie inscrise pe eticheta. Daca preferi iaurtul de baut, alege-l pe acela cu continut scazut de zahar.

Cele mai multe iaurturi de baut pentru copii sunt, in general, indulcite. Deci, daca ii dai copilului tau regulat iaurt de baut indulcit, alege unul cu nivel scazut al zaharului (mai putin de 12 g), dar fara indulcitori artificiali. Si nu uitati de chefir.

Aproape toate produsele pe baza de iaurt au proprietati nutritive ridicate, spre deosebire de dulciuri precum placinte si prajituri, deoarece iaurtul contine proteine​​, calciu, vitamina B12, riboflavina, potasiu, magneziu si zinc.

Iaurtul este un aliment versatil. Acesta poate fi consumat ca atare, sau in amestecuri precum sosuri sau dressinguri. Astazi, iaurturile au atins un apogeu, dezvoltandu-se o intreaga industrie cu arome noi si varietati, putand gasi chiar si produse lactate pe baza de soia si bune pentru inima, care contin ingrediente cum ar fi fibre si acizi grasi omega 3.

Iaurtul este in mod cert un aliment sanatos atat timp cat alegi sortimentul corect! Prin urmare, este important sa citesti eticheta atunci cand compari produse. De asemenea, verifica lista de ingrediente. In general, o lista mai lunga de ingrediente poate insemna mai multe calorii si nu numai.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1699 (s) | 23 queries | Mysql time :0.032164 (s)