News Flash:

Culorile care ne indeamna sa facem cumparaturi

21 Septembrie 2016
655 Vizualizari | 0 Comentarii
Psihologia culorilor este unul dintre principalii factori care ne determina sa cumparam un anumit produs. Orice persoana este influentata de o anumita culoare sau nuanta. Spre exemplu, culori cum ar fi galbenul sau movul ne pot provoca hiperemotii. Albastrul deschis este o nuanta care determina circa 39% dintre barbati si femei sa achizitioneze o anumita marfa, scrie Rador.
A doua cea mai atragatoare culoare care le determina pe reprezentantele sexului frumos sa cumpere este lilaul, iar pentru barbati, verdele. Pe locul al treilea in acest top se claseaza rozul pentru femei si negrul pentru reprezentantii sexului puternic. Nuantele de galben-portocaliu transmit un sentiment de caldura si optimism.
Rozul pal simbolizeaza prietenia, spiritul vesel si confidentialitatea. Rozul inchis este simbolul inspiratiei si tineretii. Violetul este culoarea creativitatii, imaginatiei si intelepciunii. Albastrul aduce un sentiment de incredere, speranta si putere. Verdele este simbolul pacii, sanatatii si prosperitatii. Albul si griul sunt culorile puritatii, echilibrului si neutralitatii.
Bejul, galbenul, portocaliul, rosul sunt culori vii, prietenoase, care transmite curaj si energie. Griul si albastrul sunt pline de prospetime si confera un sentiment de profesionalism si armonie, fiind foarte potrivite pentru comert si afaceri. Auriul, violetul si cafeniul sunt culori care aduc pace, traditie si lux si sunt folosite in principal pentru branduri care se ocupa de finante, consultanta si vanzare de bunuri de lux.

psihologia culorilor produs culoare nuanta galbenul movul hiperemotii
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1521 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020786 (s)