News Flash:

Crezi ca esti predispus la obezitate? Formele de miscare care chiar te ajuta sa dai jos kilograme. Uite si ce nu e de folos

5 August 2019
580 Vizualizari | 0 Comentarii
obezitate

O serie de factori influenteaza greutatea, inclusiv stilul de viata si genetica. In cadrul unui studiu recent au fost insa identificate tipurile de miscare care ajuta cel mai mult in lupta cu kilogramele, chiar in conditiile in care mostenirea genetica era potrivnica.

Conform unui raport publicat in jurnalul de specialitate PLOS Genetics, dupa realizarea unui studiu pe aproape 20.000 de locuitori ai Taiwanului, cu varste cuprinse intre 30 - 70 de ani, cele mai bune moduri de a reduce indicele de masa corporala in cazul celor predispusi la obezitate sunt: joggingul regulat, urcatul pe munte, mersul rapid, dansul si yoga.

Exista insa si o serie de tipuri de miscare care nu ii ajuta pe cei cu o astfel de mostenire genetica, arata Science Alert, care citeaza din raport. Aici sunt incluse ciclismul, intinderile sau inotul, chiar daca toate aduc beneficii organismului.

Cel mai mult pare sa ajute joggingul - 30 de minute, de trei ori pe saptamana. Cel mai putin ajuta tipurile de miscare care nu solicita multa energie. In plus, studiul a mai aratat ca mai cu seama inotul in apa rece are ca urmare marirea poftei de mancare, deci nu e tocmai indicat pentru cei cu tendinte de ingrasare.

Cercetatorii de la Universitatea Nationala din Taiwan noteaza ca o predispozitie catre obezitate nu inseamna ca aceasta se va instala. Exercitiul potrivit, facut cu regularitate, poate invinge genetica. La nivel mondial, 13% din populatie este calificata deja ca fiind obeza.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

obezitate grasime abdominala
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1754 (s) | 34 queries | Mysql time :0.023514 (s)